Zl (byna 3) loopt sinds woensdag mank zonder oorzaak. zn evenwicht is ook slecht. Hij had weer dagen lang hoge koorts toen was t even weg en toen weer terug nu weer weg. Gister echo en foto van zn heupen gehad omdat ze dachten aan heupinfectie hij heeft geen pijn en alles was goed. Toch blijft hij heel erg mank lopen. Nou ken ik 2 mensen (kinderen) die op deze leeftijd exact t zelfde hadden dachten aan heuponsteking etc bleken neuroblastoma te hebben ik ben echt heel bang en weet niet wat ik moet doen, het zijn dus niet die minder erge dingen die zijn al onderzocht. Zl heeft al 9 mnd elke mnd koorts en moeite met eten geen eetlust etc. En nu dit. Wat kan ik hiermee.. Ze laten me maar afwachten het zit me echt niet lekker. Het een naar voorgevoel. Ik moet maandag weer bellen naar de kinderarts. Maar ik vind t allemaal te lang duren juist vanwege mn gevoel. 😖
Oh bah dat zou mij ook niet lekker zitten. HAP bellen in de hoop dat je iemand krijgt die dit gelijk verder wil onderzoeken? Je bent dan toch al in het ziekenhuis, misschien is de lijn dan iets korter. Sterkte en Beterschap!
Dan zouden we weer naar de kinderarts gestuurd worden die doen nu niks vandaag nog gesproken en gister compleet onderzocht lichamelijk echos gehad van heupen en hier wilde ze t bij laten voor nu ook toen ik vandaag nog belde. Hij is verder levendig dus dan zie ze een vrolijk kind en daar kijkn ze ook naar
Jeetje je loopt echt tegen een muur op dus... Ik snap ze wel als ze zoveel onderzocht hebben maar voor jou is dit echt niet relaxed. Een vrolijk kind zegt niet eens wat, zoveel kinderen zijn ineens vrolijk als ze bij een arts zijn terwijl er daarvoor nog van alles aan de hand was. Pff ik vind het echt rot voor je! Ik zou niet weten wat je verder kunt doen.. in ieder geval gelijk bellen als het erger wordt. Dan blijven ze maar onderzoeken.
Ik vind in elk geval dat er algeheel bloedonderzoek gesaan moet worden. En dat ga ik maandag ook eisen! En misschien een echo van buikje ofzo
Dat algehele bloedonderzoek lijkt me zeker geen gek idee. Apart ook dat ze dat niet gelijk hebben gedaan als ze toch al zo aan het onderzoeken waren. Ik hoop dat zijn situatie toch nog onverwacht verbetert dit weekend.
Vind ik ook. Het loopt nog steeds goed mank. En die verhalen van diezelfde kids blijven in mn hoofd spoken ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben gewoon haast ovetuigd dat hij die enge ziekte heeft alles valt op zn plaats...
Mijn dochter heeft haar heupen overbelast en loopt hierdoor mank. Ze doet echt geen gekke dingen maar toch spierpijn. Kan er niet zoiets aan de hand zijn?
Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar ga niet gelijk uit van neuroblastoom. Ik snap je wel omdat je dit eerder gehoord hebt, maar er zijn vast nog andere dingen die het kunnen zijn. Je maakt jezelf helemaal gek zo en je zoontje kan dat ook aanvoelen dus pas er een beetje mee op. Dit is niet bedoeld als kritiek hè, dat je het even weet . Ik vind het namelijk echt heel rot voor je dat je zo in onzekerheid zit.
Ik begrijp het hoor wat je zegt. Sinds hy half levenloos ter wereld kwam ben ik zo geschrokken dat dat echt is blijven hangen. Maar de andere dingen die t kunnne zijn zijn dus al uitgesloten. Het is een combi van alle dingen bij elkaar. Zijn er nog meer mensen die hier misschien ervaring mee hebben?
Kinderen met neuroblastoom hebben volgens mij wel altijd pijn als symptoom en jouw zoon niet. Elke maand koorts is niet zo heel gek met al die virussen momenteel en weinig eetlust kan de leeftijd zijn. Snap je zorgen zeker wel, mijn jongste heeft een jaar terug pijn aan haar been gehad en koorts, kon er soms niet op staan, maakte me ook meteen zorgen, ik volg wat kindjes met neuroblastoom, dus je bent meteen alert. Wat het nu geweest is weten we niet, ging na een paar dagen over.
Ik volg er ook n aantal indd en die hadden ook geen pijn! Mijn zoontje heeft zon 2 weken per mnd zo erg dat hy geen eetlust heedt ook niet in lekkere dingen hij walgt van eten kokhalst etc. Misschien ben ik indd overbezorgd.. De verhalen komen zo overeen met dat dat t me echt bang maakt. Bedankt voor je reactie!!
Hoe kom je daar achter? Als de dokter alle mogelijke poisities onderzoekt heeft hij geen pijn echo en fotos waren goed... Ik weet t gewoon niet meer...
Mijn dochter geeft pijn slecht aan omdat ze niet beter weet. Ze is hypermobiel en door alles wat de fysiotherapeut bij haar zag trok ze de conclusie van overbelast. Bij wandelingen oid klaagt ze wel. Maar in en om huis niet. Ik snap dat je bezorgd bent maar maak jezelf alstublieft niet gek met gedachten van enge ziektes. Als je even gaat relativeren is de kans op neuroblastoom vrij klein. Adem in adem uit en gewoon maandag weer bellen.
Hij klaagt totaal niet over pijn wel over buikpijn al een tijd.. Je heb gelijk wat betreft t gek maken.. Ik moet gewoon afwachten!
Toen mijn dochter bijna 2 was kon ze van de een op de andere dag ineens bijna niet meer staan, ook buikpijn. Ze ging met heel veel moeite staan en liep dan moeilijk en mank. Ik dacht net als jou gelijk aan neuroblastoom (ik volg ook een paar kindjes). Onze huisarts stuurde ons met spoed naar het ziekenhuis voor een bloedonderzoek. Bleek niets te zijn gelukkig. Met een week was het over. We zijn daarna nog wel bij een kindarts geweest (afspraak was al gemaakt toen het nog niet over was) en die zei dat het ook kon komen doordat ze daarvoor de griep had gehad. Ik hoop voor jou dat het net zo onschuldig was als bij ons
Inmiddels heeft hij wel pijn zegt hij Dankjewel pien voor je positieve verhaal kan ik echt gebruiken!!!!
Kom wel voor je kind en jezelf op he!! Dokters zijn zo makkelijk tegenwwordig Spreek jou angsten uit en zorg dat er top tot teen maar gekekene word
Hij is heerlijk vrolijk.. Het enige wat er nog is is het manke been!! Morgen kinderarts bellen en ik sta op verder onderzoek. Ze zijn zo makkelijk tegenwoordig indd!