de titel zegt al genoeg lijkt me probeer eens iets goeds in iemand te ontdekken ik geef mizzmii een compliment omdat ze nu op zon jonge leeftijd heel wat op haar paadje krijgt en daar op een hele goede volwassen manier verantwoordelijkheid voor neemt petje af
Hey wat een leuk topic! Ik geef Pjetje een compliment omdat ik zo ontzettend veel respect voor haar heb, hoe zij de dingen verwerkt heeft!
Ik geef iedereen op deze site een compliment, omdat ik 't hier zo geweldig naar mijn zin heb. Jullie zijn x Sophie
Nothing but respect voor alle sterke dames die de medische mallemolen inzitten en steeds maar weer de moed opbrengen posi te blijven en een rots id branding zijn vr anderen !
Ik geef Cristel1986 een compliment, omdat ik het knap vind, dat ze na haar bezoek in de USA daar is gebleven, getrouwd is en daar haar gezinnetje heeft opgebouwd,haar vader woont hier in Nederland, en ik vind het knap dat je dan toch zo snel je draai kunt vinden, in een ander land Ook wil ik Flappie een compliment geven, vanaf januari reist ze weer van haar woonplaats Leeuwarden, naar Hoorn waar ze werkt. En dat is een beste rit.
Ik geef moderator Natasja een dik compliment, omdat zij zo ontzettend positief is en alle meiden zo positief benadert in haar steun en commentaar!
Ik geef elmo op deze site een compliment. Een optimist, terwijl ze het volgens mij niet altijd makkelijk heeft.
Geweldig al die vrolijke meiden hier.. Nou wat mij betreft krijgen jullie allemaal een compliment.. Volgens mijn vrouw hebben "wij mannen"het uberhaubt nogal makkelijk Daarom alle meiden hier...julllie zijn kanjers voor elkaar! Groeten Valentijn
En daar ben ik het helemaal mee eens! Aan alle dames die op het forum zitten omdat het nog niet wilt lukken. Die wil ik een compliment geven. Want ze gaan soms door diepe dalen en heb echt respect voor ze allemaal. jennie72
Ik wil goddess tear een compliment geven omdat ze ondanks alle ellende waar ze inzit toch goed bezig is. En natuurlijk alle andere dames en dan vooral de dames van het 30 plus forum daar gebeurd nog wel eens wat leuk hoor liefs Lydia
ik wil zovelen een complimentje geven, maar zeker zus sophia. Omdat ze een rots in de branding is en haar glimlach weet tevoorschijn toveren ook als ze het moeilijk heeft. Alsook complimenten aan alle tempers omdat ze steeds elke morgend met een thermometer in hun poep zitten te steken.
Ik wil SandraK een compliment geven, ze komt in haar berichtjes altijd over als een lieve, gezellige vrouw.
ik geef een compliment aan de makers van deze site! Dankzij hun hebben wij elkaar gevonden en kunnen we ervaringen uitwisselen, vragen stellen en ons digitale ei kwijt bengel
Sluit me helemaal aan bij de vorige woorden! Enne een complimentje voor iedereen die er nu eentje nodig heeft en daar gelijk een dikke knuf bij Daantje
ik wil een compliment geven aan al de mei mama`s die op iedereen reageren en aan de rest van de dames die op dit forum komen
pfffff moeilijk... zou zoveel meiden een compli willen geven... aan elmo, daar kunnen wij nog een hoop van leren! goddes tear, een meid van 17, waar we ook nog een hoop van kunnen leren aan alle meiden in de mmm! en de makers van dit forum.. zucht.. kan nog wel ff doorgaan! het is eigenlijk al gezegd
Wauw, leuk topic! Ik wil ook een compliment geven aan de makers van deze site! En aan alle meiden die nog in de MMM zitten , echt heel veel respect, vooral ook dat jullie gewoon iedereen die zwanger is feliciteren, echt top! Moge 2007 een vruchtbaar jaar zin voor jullie!