Ja dat is zo Maar met nagel remover ging best goed Mijn bank wordt gewoon weer helemaal schoon! Aangezien onze dochter ook vaak knoeit met drinken enzo Nu ik dat stukje van de bank heb gedaan, ga ik de rest ook maar doen
Tip uit de modewereld! MELK Melk op een schoteltje doen, een theedoek erin drenkel en deppen! Alcantara wel voorzichtig behandelen mar je kan het proberen!
Mijn tip die hier ook echt werkte (heb ook 2 dochters ) Spiritus en een schone doek. Alles was weg hier!
Vansih werkt super, en ik hoorde laatst als tip: (was volgens mij voornamelijk bedoelt voorpen op het behang) haarlak!
hee, d8 ik: zij dus ook?! Hier is Giul ook lief aan het kleuren gegaan... Met pen op de (hele lichte stoffen) bank.
En dit is dus precies de reden dat ik een DONKERE bank heb Heb ook 2 van die lieve dames hahahahaha . Hebben het zeil in de kinderkamer al te pakken gehad en eraf gekregen met alcohol . Alleen jammer dat ik er nu wat pitten in het zitten van die pen Groetjes Joyce
Het is al aardig weg Maar nog niet helemaal Ga er morgen weer mee verder Had geen handen en armen meer over Maar bedankt voor al jullie tips hoor!
Had ik het toch bijna weg, wat denken jullie? Keek ik vanmorgen heeft ze weer een pen te pakken gehad En ja hoor weer mijn bank! aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh Ik heb alle pennen nu verstopt! Morgen mag mijn mannetje aan de slag met de bank Ik ben er klaar mee Ook had ze haar drinken maar even omgekeert over de tafel heen Lekker met haar handjes erin... pfffff Wat een dag....
O neeeee! Wat erg! Een positief ding: Je weet nu wat je eraan kan doen... Succes ermee, ik hoop dat dit de laatste keer was!
Het zit je ook niet mee wat dat betreft he... Nu inderdaad maar voortaan de pennen goed opbergen Suc6 voor je hubbie morgen met het eruit halen ervan xxx
Hoi Bianca, Ik denk dat ze de kleur van de bank gewoon niet mooi vindt hihi! Veel plezier weer met schoonmaken!