Help.. streepje weg...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BeeN, 25 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Gisteren plaatste ik in het topic van zwangerschapstesten een foto met dit resultaat (Zie bijlage).

Nu, vanochtend, is er geen streepje meer te bekennen (op Sensitest, enige dat ik nog in huis had)! :eek:

Moet ik me zorgen maken???
    Ik heb gisterenavond vrij veel water gedronken, maar toen ook vaak geplast.
    Nu was het ongeveer 6 en half uur geleden dat ik niet meer naar het toilet geweest was...
    De urine van gisteren was wel ulrageconcentreerd; pas na 10 of 11u geplast...

Kan het zijn dat mijn urine van vanochtend toch gewoon niet geconcentreerd genoeg was?

Of moet ik het ergste vrezen? Kan HCG zó snel uit je lijf verdwijnen?

Bezorgd :$

Bijgevoegde bestanden:

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Is die sensitest van vanmorgen op de foto?

3. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Neen, van gisteren.
    Op die van vandaag staat echt niks meer...

4. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Is die helemaal compleet verdwenen?? Heb je er een foto van?? Ik ben heel erg bekend met de sensitest en deze geeft niet zomaar een duidelijk streepje. Waar die wel lichter van word is als je te weinig urine gebruikt, te kort in urinehoud of te snel afleest.

5. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Dubbel geplaatst

6. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Wat gek! Ga je vandaag nog testen?

7. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ja, echt helemaal weg (Zie foto's) :cry:
    Ik had een vol glas urine, 10 seconden in gehouden, 10 minuten gewacht met aflezen,...alles zoals het moet dus...

Bijgevoegde bestanden:

8. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Om een of andere reden staan er wat dubbele foto's.. excuses daarvoor...

9. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik had gisteren, na die positieve testen, reeds een afspraak gemaakt bij de huisarts...straks dus bloed laten trekken, en zien wat daaruit komt...

10. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Soms test je met 2e urine vaak veel duidelijker. Probeer dat straks anders eens

11. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik zou de moed ook nog niet opgeven. Ik ben echt tevreden over de sensitest en er zal een reden voor zijn dat die zo positief was. En anders idd vanavond gewoon nog eens. Op zwanger en kids kan je een heel pakket bestellen voor een paar euro en dit is morgen binnen.

12. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Misschien gewoon een foutieve test.

13. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt.
    Ik probeer hoop te houden, ondanks het feit dat ik zonet nog eens getest heb, en dit hetzelfde resultaat gaf; niets... Had wel veel gedronken.

Het zou gewoon zo welkom zijn, na meer dan 4 jaar proberen. Ik weet dat het altijd fout kan gaan, maar hoop zo hard dat dat niet het geval is...
    Het lijkt me gewoon ook sterk, dat echt alle HCG nu al weg zou zijn...

Ik heb de Z&K net besteld, bedankt voor de tip!
    Zijn deze betrouwbaar? Zijn ze ook de volgende dag binnen als je in België woont?

14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik ben echt tevreden over de testen van zwanger en kids. Ze zijn niet duur en betrouwbaar. Ik durf niet te zeggen of in België ook de volgende dag binnen is. Hier is nl in ieder geval wel.

Ik heb 7 jaar moeten wachten voor onze dochter geboren werd. Ik begrijp echt hoe je je voelt na al die jaren. Ik vind her ook erg vreemd dat die ene test zo duidelijk was en dan nu in eens niks meer. Hoeveel dagen voor nod zit je nu?

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ben je zeker van je eisprong?

Ik zou nog even een kruidvat test doen en kijken wat daar op gebeurd.

Zwanger en kids willen nogal eens valse strepen geven, dus die zou ik mijden ;)

16. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Het is echt moordend, dat jarenlange proberen, hopen, teleurgesteld worden, ...
    Ik was gisteren echt zo blij!!!
    Ik heb de Sensitest van vanochtend eens in het daglicht bekeken, en daar lijkt nu -heel erg in de verte- toch iets te staan...
    Ik hoop het zo...
    Bloedtest afwachten maar... vanavond heb ik het resultaat...

Geen flauw idee overigens wat NOD betreft... ik had de laatste maanden een cyclus van ongeveer 36 dagen, maar dat waren er ook al eens 37 of 38... op die laatste zit ik nu...

17. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Neen, jammer genoeg helemaal niet zeker van eisprong.. op 12/11 had ik wel een ovu-test van Action die mij positief leek... Maar zeker ben ik niet..

Ik heb inmiddels nog een Kruidvat test gedaan ook, ook weer negatief... :$
    Was wel met erg waterige urine...

Het zou toch erg raar zijn dat ik 2 vals positieve testen had gisteren, niet..?
    Misschien lag het gewoon aan het feit dat ik een uur of 11 niet geplast had, toen..
    Dat hoop ik toch...

Maar inmiddels ook bij de dokter geweest, bloedresultaten ken ik vanavond nog...
    Het beste hopen...

18. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier nog nooit valse strepen gehad van zwanger en kids in al die 5 jaren testen.

19. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik had deze laatste zwangerschap z en k. 10 mui.
    Deze bleef spierwit in dezelfde urine werd predictor early en nog 1 vreemd merk gewoon positief.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Als je bloedtest negatief uitwijst is het wellicht een lh piek geweest waar de testen op gereageerd hebben.
    Hopelijk weet je het snel.

Deel Deze Pagina