pennenstreep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door buikje123, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    misschien gaat t sneller om even een nieuwe test te kopen..dan weet je t zeker...als ie zo duidelijk is en roze dan zeg ik positief hoor...

bij de kv testen staat nergens volgens mij dat ie even breed moet zijn...spannend..

2. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ichtus: ik heb echt wel eens een test met een pennenstreepje gehad(die blauwe van t kruidvat, die met dat kruis) maar die kwam dan na de afleestijd. deze kwam eigenlijk meteen direct op het scherm en ging niet meer weg.. waarom is hij nou niet wat breder.. pff..

morgenochtend nog eentje.. en als ik mn stekkertje vind dan zet ik ze erop!

iemand trouwens enig idee wat die vlijmscherpe steekjes in mn liezen kunnen zijn? iemand dat ook gehad misschien?

3. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Foto?

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @buikje: ja dat had ik ook bij mijn drie zwangerschappen... klinkt op zich goed meid! ik hoop het erg voor je!

5. Alita

Alita Niet meer actief

haha buikje ja het is moeilijk zonder foto!!
    Maar ja 2 streepjes zijn 2 streepjes he..in principe zou je dan wel morgenochtend kunnen testen idd wachten kun je toch niet he hahaha

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb ook een pennestreepje gehad bij een KV-test en was zwanger dus het kan wel degelijk! En dat bewuste streepje verscheen pas na 4 minuten en alleen als ik het schuin hield in het licht zal ik een heel vaag streepje. Kon daar dus in eerste instantie helemaal niets mee (mijn man dacht zelfs dat ie gewoon negatief was). Ik heb vervolgens (niet zo heel fris), maar mijn test van een paar dagen ervoor weer uit de vuilnisbak gevist om te kijken of dat een indrooglijntje op was verschenen, maar die was spierwit! Dat gaf mij dus het gevoel dat het wel een positieve test moest zijn, alleen dat mijn HCG gewoon nog niet hoog genoeg was. 5 dagen later (hoe heb ik het kunnen volhouden) heb ik nog een keer een test gedaan en die knalde eruit. Achteraf bleek ik op de dag dat ik dat pennestreepje had pas 2w6d te zijn. Heb dus veels te vroeg getest, maar had geen idee wanneer ik moest testen omdat ik daar voor een miskraam had gehad en nog geen menstruatie..

Er is dus wel degelijk hoop voor je!!

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    bedankt voor jullie reacties. dat lijntje kwam bij mij echt direct, de rest van de kleur vaagt dan weg als je snapt wat ik bedoel en dat lijntje bleef staan.. het staat er nu nog steeds.. alleen wat minder duidelijk geworden..

8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    jongens ik kan mijn stekkertje niet vinden voor de comp, ik kan de foto er dus nog niet opzetten. wij zijn net verhuisd eigenlijk dus sommige dingen zitten nog verstopt hier ergens haha.
    sommige reacties van jullie geven me toch hoop.

@ speentje: had jij ook echt een pennenstreepje? maar wel op de goede plaats? die van mij stond op de goede plaats en bleef ook gewoon staan, nog nu steeds, bij jou ook?

9. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ja, ik had echt een pennestreepje. Ik liet die test gelijk aan mijn man zien, maar die had zoiets van: je beeld het je in. Hij zag ook wel een streepje, maar het was zo vaag dat hij echt zoiets had van dit kan geen positieve test zijn als je het in het licht moet houden om het te kunnen zien. Het stond zeer zeker op de goede plek!

Ik zal vanavond/morgenochtend even kijken of dat ie er nog opstaat en dan laat ik het je morgen even weten, misschien lukt het me om er een fotootje van te maken, maar geef het weinig kans omdat het echt zo licht is... En oja, bij mij werden de lijntjes ook lichter naarmate ze meer indroogde. Ook bij mijn knaltesten...

10. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    maar bij mij is hij helemaal niet zo licht.. je ziet hem gewoon meteen staan op de goede plek, alleen dan dunner ja.
    hij kwam ook meteen bij het doen van de test..
    toch lees ik op internet n verhaal dat iemand dat had bij kv 2 voor 5 en die was negatief..
    raar he??? word hier echt onzeker van

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik had ook binnen 20 seconden al een streepje..
    maar alleen geen penstreepje.. hoop t voor je

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hoi cherie

ja bij mij is het wel een dun streepje, echt vervelend.
    ik heb wel smiddags getest, had toch wel wat gedronken enzo alleen 1,5 uur van te voren niet meer..

kan het zijn ja dat het streepje dun is door te weinig hcg? of zou hij dan gewoon alleen licht moeten zijn en dan even breed..

pff zenuwslopend

13. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik snap dat het je onzeker maak, maar ik zou dan toch echt zeggen streepje is streepje. Ik moet zeggen dat ik ongeveer 5 testen (verspreid over 2 zwangerschappen) heb gedaan, maar als ik binnen 20 sec een goed afleesbare streep had (dus zonder te hoeven turen) heb ik er nooit over nagedacht of de streep wel "dik" genoeg is. En ik was toch echt zwanger, alle twee de keren...
    Echt jammer dat je foto'tje niet lukt, was het een stuk makkelijker te beoordelen.
    Maar geloof me, die vage test was ook echt geen dikke streep. Het was echt niet meer dan een pennestreepje. Ik weet nog (op 25 juni) dat ik zelfs letterlijk tegen mijn man heb gezegd dat het een pennestreepje was.

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nou ik krijg wel n beetje hoop van je hoor! t kwam ook echt meteen, daarom denk ik hoe kan er nou een streepje komen als er geen HCG inzit? dat is dan toch ook geen indrooglijntje meer?

15. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Nee, daarom! Ik heb echt nog steeds hoop voor je en ik denk dat je er een beetje te zwaar overdenkt en dat je jezelf een beetje gek aan het maken bent (wat ik mij op zich wel goed kan voorstellen), maar ik denk nog steeds dat je daar geen reden toe hebt! Waarschijnlijk is het wat dunner/vager omdat je 's middags testte ipv 's ochtends en omdat je missschien ook nog wel geen 4 weken bent. Dat soort dingen kunnen allemaal invloed hebben op je streepje.
    Ben je van plan om morgenochtend weer te testen?

En onthou: toen ik die vage/dunne test had bleek ik wel degelijk zwanger! Het was mij absoluut geen valse test, ik moest alleen een paar daagjes wachten op de zekerheid!

Meid, ik hoop het echt voor je!!

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    dankjewel speentje!

ik ben ook heel onzeker geworden omdat ik voor het eerst geklust heb na mijn ei(als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, is toch soms anders en dus langer) dus soiezo al minder kans dacht ik en daarna ook nog eens licht ongesteld werd, maar dan met veel bruinverlies en niet veel rood en als het rood was was het heeel donker, heel raar. ik had alleen rugpijn en geen buikpijn. nu heeel moe en steken in mijn liezen en tepels zeer gevoelig,dus dacht ga toch nog eens testen, krijg je zoiets haha

17. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    morgenochtend weer testen ja!

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik hoop het voor je~!
    Blijft jammer dat er geen foto is, want dan kun je er echt iets zinnigs over zeggen...
    Denk alleen ergens dat je 9 dagen na nod wel een vette streep mag hebben....
    Maar ik duim mee voor je

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ben ik mt je eens,alleen denk ik dat ik n laat ei heb gehad..dan is het nu pas 2dagen na nod...

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

en heb je alweer getest?

Deel Deze Pagina