pennenstreep?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by buikje123, Aug 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    hey ik heb getest en eerste minuten kwam er niet veel en na 4 minuten zag ik een heeel heel heeeeeeel licht streepje! ik moest echt goed kijken hoor.. en je zag hem beter als je de test uit elkaar haalt zeg maar, zodat er geen schaduw overheen valt.
    toen er 10 min voorbij waren zag je hem wat beter maar hij is echt heeeeel licht, wel breed! kan dit een indroogstreepje zijn? ik hoop zo dat het raak is! gisteren zo n vage pennenstreep en nu een heeeeele lichte..

ik ben zo misselijk, maar kan ook gewoon door de stress komen omdat ik gewoon nog niet echt weet waar ik nu aan toe ben

wou eigenlijk een clear blue test doen maar die waren gisteren uitverkocht!!! dus nu heb ik nog keer die kv gedaan. ik wacht met testen tot dinsdag, dan is er misschien meer HCG, of ik ben gewoon niet zwanger. pff jongens, ik word er gek van!

2. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    nu is het streepje weg.. bijna niet meer te zien( ruim uur erna dus)

3. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    even update, ik heb die van gister nog een keer bekeken en zie nu wel naast dat pennestreepje wat gekleurde schaduw .. dus als je dat erbij telt is het toch een dik streepje en geen pennenstreepje..

4. Alita

Alita Niet meer actief

mmmm ik weet het niet meid...
    wacht een paar dagen af en test dan weer met de kruidvat...decb moet je echt pas doen als je een duidelijke streep hebt deze geeft nu neg aan dat weet ik zeker...

succes...

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Tja, het wordt helaas niet echt duidelijk zo op deze manier. Zit je nog steeds in onzekerheid!! Die test van vandaag lijkt het meeste op mijn vage test destijds. Daar verscheen na 4 minuten dus ook een heel vaag streepje en ik bleek dus wel degelijk zwanger te zijn! Het feit dat er tot 2x toe een streepje ontstaat zegt wel iets. Als ik jou was zou ik het even tot dinsdag/woensdag afwachten en dan pas weer testen. Elke dag testen heeft ook niet zo heel veel zin, maar snap dat zekerheid wilt!

Ik heb nog even voor je gekeken op mijn vage test, maar het streepje staat er nog steeds! Ook na al die weken/maanden. In deze zwangerschap heb ik in totaal drie testen gedaan: 1 negatief, 1 heel vaag positief en 1 knaltest en de negatieve test is nog steeds spierwit. Bij mij is er dus geen indrooglijntje verschenen...

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    ik vind het ok zo vervelend.. die test van gisteren nog eens goed bekeken en je ziet echt de kleur uitlopen zeg maar, dus eigenlijk is het een brede streep alleen de kleur naast het pennenstreepje is ontzettend licht. maar het is echt gewoon paars!

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ik vind het ook echt heel vervelend voor je..., maar ik denk dat het enige dat je op dit moment kunt doen is afwachten tot dinsdag of woensdag! Hoe moeilijk dat ook is!!

Maar ik duim nog steeds voor je!

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zou over een paar dagen weer testen dit zijn zoals ik lees niet heel duidelijke testen. Dat het streepje vervaagd hoeft niet uit te maken hoor! mijne zijn op sommige testen ook vervaagd of bijna niet meer te lezen. (dat gebeurde een tijdje na testen weet niet meer hoelang)

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    oke.. hoop dat ik dan meer duidelijkheid heb

10. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    het klinkt hoopvol.. maar idd afwachten is het enige antwoord. vermoed dat de clear blue nu ook negatief was geweest omdat het streepje nog zo licht is.
    misschien gewoon nog wat vroeg.

ga duimen

11. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    bedankt voor jullie lieve reacties! ik heb een heel klein beetje hoop omdat 2 testen achter elkaar een vaag streepje geven, wel toevallig! en heb zoveel kwaaltjes.. steken in mijn liezen, slecht zien(lenzen) heeeeel veel blauwe aders en allemaal bultjes rond mijn tepel?? het is net of ze in de fik staan

12. Alita

Alita Niet meer actief

tja meid ik weet het niet hoor....klachtjes hebben is het nog te vroeg voor is mijn mening maar wie ben ik...
    Daarbij voel je een hoop hetzlefde dan as je ongi wordt helaas...

Ik ga voor je duimen en wie weet!! Overmorgen moet de streep toch echt duidelijker zijn!

13. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,467
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Zo vroeg klachten is idd zeer onwaarschijnlijk.
    Ik heb er geen goed gevoel over.
    Maar... geen bloed geeft moed!

14. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @buikje: ik had ook heel snel na mijn ei klachtjes hoor! ik heb namelijk in een schriftje bij gehouden wat ik voelde elke maand (hoefde niet veel bij te houden, want was steeds snel zwanger...)
    maar bij mijn derde zwangerchap ook al 2 dagen na ei een dag of 2 misselijk, en ongeveer een dag of 5 na mn ei hele duidelijke blauwe aders, echt heel opvallend, en toen zei ik ook al tegen mn vriend, volgens mij is het raak, want dit heb ik nog nooit gehad!
    en daarnaast ook een duwend gevoel in mn onderbuik met steekjes rechtsonder...
    dus ik geloof wel in vroege klachtjes hoor!
    ik hoop nog steeds voor je!

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    surf: ja ik lees toch vaak op deze site dat mensen na NOD en paar dagen voor NOD toch al klachtjes krijgen en ik zit nu op de 15e dag als het goed is.. 15e dag na eisprong.. heb waarschijnlijk laat ei gehad..

16. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ook ik had voor mijn NOD al klachtjes, niet veel maar echt wel een paar die ik alleen kon plaatsen bij een zwangerschap en het klopte altijd! Voor NOD voelde ik al aan mijn borsten dat ik zwanger was!!

17. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,467
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Klopt ja, mn borsten waren 2 dagen voor NOD al een cup gegroeid! Hahaha, ik hoefde eigenlijk al niet meer te testen!
    Maar misselijk? Volgens mij kan dat ook wetenschappelijk gezien bijna niet...

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    1,213
    1
    0
    misselijk ben ik met vlagen maar kan ook gewoon door beetje stress zijn.. ben nogal zenuwachtig persoon;)

maar die bultjes rond mijn tepel had ik nooit van te voren.. en die blauwe aders ook niet.. dat is dan wel weer apart.

19. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    Van mijn twee zwangerschappen teste ik altijd heel vroeg en het begon dan ook altijd met hele dunne lijntjes je moest dan de test zelfs in het licht houden om een streepje te zien. Je kan de digitale clear bleu kopen dan heb je meteen zekerheid.

20. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,467
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Blauwe aders heb ik idd wel eens vaker gehoord.

Share This Page