Goedemorgen allemaal! Omdat ik me de afgelopen week niet helemaal 100% voel en ook niet weet wanneer ik ongesteld moest worden (ik dacht vorige week?) heb ik dus een test gedaan gisteravond. Er kwam een duidelijke roze streep te staan maar hij was lang niet zo dik als de controle streep. Wat betekent dit? Is het een indrooglijntje, een pennestreep, zwanger? Ik probeer nu heel hard na te denken wanneer ik voor het laatst ongesteld was maar ik weet het echt niet meer! Ik heb geen foto van de test want ik ben momenteel niet thuis Hebben de Kruidvat testen ook weleens indrooglijntjes ed ? Vanmiddag na mijn werk zal ik wat nieuwe testen halen want die onzekerheid is ook niks....
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn indroogstreepjes altijd grijs van kleur en niet roze...
Ja hij is wel echt roze, duidelijk te zien. Maar wel heel dun ? En ik ben me niet zwanger aan het turen want het zat nog niet in de planning! Maar uiteraard wel erg welkom, mocht het zo zijn
Vanavond nog maar eens testen dan En ik probeer nog steeds keihard na te denken wanneer ik voor het laatst ongesteld was
Ik heb 2 x een roze tweede pennestreepje gehad.. bij mij was dit NEGA.. helaas.. hij moet wel even breed zijn.. zegt niet dat je niet zwanger bent, maar als je streepje niet even breed is moet je m als negatief beschouwen!.. ik zou een nieuwe test doen!
kijk anders even bij mij in mijn album, heb genoeg posi testen erin staan haha kan je even zien of het op de jouwe lijkt
Ziet de test er ongeveer zo uit? Dit was de test bij mijn zoontje, ook een dun lijntje maar toch zwanger
Ja daar lijkt ie wel op, alleen loopt die van mij niet helemaal recht. Ik zal vanavond nog een keer testen en een foto maken van de oude test, misschien leuk voor het archief hier... haha Hij staat trouwens wel op de goede plek, het lijntje bedoel ik.
De KV testen hebben zeker wel indrooglijntjes en die kunnen ook roze zijn. Als dat lijntje binnen 5 min er was zou het positief kunnen zijn maar ik heb ook vaker na afleestijd een roze streep gekregen. Succes
Hey! Ik heb het ook 2 keer gehad dat de kruidvattest een heeel superdun roze lijntje liet zien... 1x werd ik gewoon ongesteld, maar de 2e keer had ik helemaal geen eisprong gehad, bleek uit de bloeduitslagen... Ik was dus beide keren niet zwanger. Hoop voor je dat jij het wel bent! Groetjes
Als het steepje niet recht is dan zou ik zeggen dat hij negatief is Ik heb dat ook een keer gehad en ik werd psis op tijd ongi