Ben onregelmatig ongesteld tussen de 5 en 6 weken ik heb deze week erg gevoelige buik en mijn borsten doen echt heel erg zeer Ik ben nu op de 5 weken en zou eigenlijk willen testen, maar ben dank dat het neg om dat het ook 6 weken kan duren. wat zouden jullie doen? Ik weet dat ik het van de vorige keren erg vond als ik niet ongi was maar ook een neg test had, dan kan je helemaal niks daarom zou ik willen wachten. Maar het is erg lastig je wilt het zo graag weten. Groetjes Han
Tja, mocht het negatief zijn, dan is dat balen maar dan kan je je mogelijk gaan richten op de volgende ronde. Als je niet test blijf je mee bezig en wordt je uiteindelijk toch ongesteld (als je niet zw bent) en dat is net zo'n grote teleurstelling. Ik zou dus testen . Succes meid.
Zeker weten testen! Okee, als de test negatief is dan baal je, maar dat is ook het geval als je volgende week ongesteld wordt! Ik zie het zo: als je nu test, heb je in ieder geval wat meer duidelijkheid en dat geeft meer rust dan nog een week afwachten (en in je hoofd waarschijnlijk met niks anders bezig zijn dan de vraag...) Goodluck!
Vond het erg spannet. Heb met mijn man over lecht en die zij het zelfde als jullie. Test nou maar dan weet je het zeker. en ja hoor, wij zamen kijken. Ik heel verbaast het zijn twee streepjes, ik was helemaal terplex. We zijn wel voor de zekerheid bij de nacht appotheek nogg een test gaan halen. En ja hoor ook twee streepjes Heb vannacht bijna niet geslapen, er komt dan toch wel veel op je af, moet even een plekje krijgen denk ik. groetjes Han
Gefeliciteerd! Ik wou dat ik het wist... Heb nu vanochtend voor de 3e keer een test gedaan, maar weer negatief. Terwijl ik al maaden een vaste cycles heb... waar kan het toch aan liggen
Sterkte Roosje Ik moet toegeven dat mijn vorige ronde ook zo ongeveer ging, en dan ineens ben je ongesteld, werd gek van de onzekerheid. Sterkte. duim voor je x Han