Sorry dames, heb het al eerder op een ander onderwerp gevraagd maar kunnen jullie kijken of dit pennestreepje een positieve test kan zijn?? Ben zo onzeker, weet het nu even niet meer? De meesten zeggen positief maar ik heb het er nog niet zo op. Bedankt voor jullie reacties!
lindsay deze is echt echt echt positief meid! morgen nog een doen en je zult zien dat die dan ook een streep heeft! dikke knuffel!
Meid,ik zou naar de kv gaan en nog zo'n doosje halen.....Je blijft zo twijfelen en maakt jezelf gek.... Ik bedoel het niet verkeerd hoor,was zelf ook zo.... Hoop voor je dat ie positief is!
Dat is nu het punt, heb ik net gedaan, beide testen NEGATIEF!! Wellicht omdat het middagurine is maar de test die positief gaf, geeft naar mijn idee een te dun streepje. Hij is wel van kleur maar echt een pennestreepje en heb altijd begrepen dat de streep even breed moet zijn als de andere.... Je reactie snap¨ik heel goed, k ben echt een drama op dit gebied!
Ik zou zeggen positief want mijn test zag er volgens mij ook zo uit toen ik voor het eerst testte, en er zit toch echt een kind in mijn buik.... En een test halen waar je zwanger of niet zwanger krijgt, is dat nog wat?
Had jij ook zo´n dun streepje?? Digitaal durf ik nog niet, wacht eerst nog paar dagen en probeer dan eerst nog eens de KV 2 voor 5.
Dat zou op zich wel moeten ja. Is je cyclus zo super regelmatig dan?Ik had ook een dun streepje, had na 29 dagen getest, ik had een cyclus van 28-35 dagen. In die maand geen ovutests gebruikt dus ik wist niet precies wanneer ik moest testen. Maar dus een erg dun licht streepje. Voor de zekerheid toen een digitale gekocht, en nog 2 andere en die gaf zwanger aan en die anderen dus ook. Vandaar.
Ja kan de klok er meesteal op gelijk zetten, afwachten maar dus.. Jouw verhaal geeft me tenminste hoop ha ha!