pennestreep positief of niet? (ovu test)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sterre81, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    Ik doe al een aantal maanden ovulatie testen van sensi test.
    Nu worden die bij mij nooit helemaal positief, alleen 1 kant van het streepje wordt echt donker.
    Ik voeg een foto toe... of zou ik niet een ei sprong hebben omdat het streepje niet helemaal goed donker wordt.

eerste testen zie ik nooit geen streepje, en bij het naderen van mijn ei sprong wordt alleen het penne streepje donkerder.

Heeft iemand dezelfde ervaring?:(

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ja dit heb ik ook!! en die duidelijke penstreep is toch een hele duidelijke test hoor, bij mij klopt het altijd: na 2 dagen is mijn ei er..

3. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    @Wendy: dankje voor je snelle reactie. Ben in ieder geval niet de enige. Gebruik je ook sensitest?
    (we zitten in dezelfde ronde zie ik!!)

4. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ja ik gebruik ze ook..
    wacht op mijn menstruatie.. maar had er al moeten zijn:S en heb wel buikpijn en rugpijn en heel licht bruinverlies. snap t niet! mijn ovu-testje kloptte toch echt..
    durf nog geen zwangerschapsstest te doen want heb t gevoel dat het niet raak is...

5. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    @wendy: Zo dat is spannend, wanneer was je nod?

Ben benieuwd of je wel echt een ei sprong hebt omdat de ovu test niet helemaal over de breedte donker is.
    Of heb je zeker wel een eisprong omdat je wel een donkere pennestreep krijgt?

6. lilaatje76

lilaatje76 Actief lid

18 mei 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik zie dat jullie nummers onder je bericht hebt staan. Is dat de duur van jullie cyclus????
    Bij mij is het meer rond de 26 -27 dagen en de laatste keer zelfs na 22 dagen? Is dat normaal?
    Thanks!

7. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    @lilaatje: inderdaad, die nummers zijn de duur van de cyclus. 22 dagen is wel erg kort.. maar dat wisselt per persoon.
    Sommige hebben iedere maand precies dezelfde cyclus maar bij mij wisselt het ook.

Deel Deze Pagina