ovutesten kijken jullie even mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavanbo, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Hallo dames

hier mijn ovutesten van deze ronde.
    ongi geworden op 4 november.
    op dag 17 positieve ovutest en volgens mij zaterdag mijn eitje want had toen steekjes. had dag 17 en 18 ook veel slijm.
    heb een cyclus van 31 dagen.

heb even blijven door testen en nu werden mijn testen lichter maar sinds vandaag worden ze weer donkerder. tot zo goed als positief als ze nog niet opgedroogd zijn.

het vruchtbaar slijm is weg dus mijn ei is echt al geweest

wat is dit dan :(

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ehhmm misschien zwanger? Heb weleens gehoord dat ze dan ook positief kunnen zijn? Wil je geen valse hoop geven hoor..

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    ohw zie net dat je je ei nog maar net hebt gehad, dan zou het wel heel snel zijn. Misschien nu pas eisprong?

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    nog een foto

5. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    denk niet dat mijn ei nu pas komt hoor, had vrijdag en zaterdag echt mijn eikwaaltjes.

6. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    als ik de testen op de foto zie lijkt geen van allen echt positief maar dat kan door de foto komen.

het kan zijn dat je eitje toen heeft geprobeerd te springen maar dat dat niet lukte en het nu opnieuw probeert?
    temperatuur je ook of niet?

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    nee ik temp niet.
    had vrijdag enzo wel vruchtbaar slijm en voelde het heel vochtig onderaan. nu niet meer.

de ovutest van vandaag is weer hetzelfde.

ze lijken idd lichter op de foto maar das door het licht ofzo in het echt is die van CD17 de onderste echt positief.

8. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ren naar de winkel voor een zwangerschapstest want dan weet je het gelijk!

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Rianne zou ik graag doen hoor maar normaal is mijn ei zaterdag nog maar geweest.
    ik ga gewoon stoppen met ovutesten en zien wat het wordt.

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hier zie je beter dat die van CD17 positief was
    die van 's avonds was nog donkerder

11. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    indd op de laatste foto is goed te zien dat die positief is op dag 17.. ik zou nu indd gewoon stoppen met ovu testen en het afwachten.. ik weet hoe verleidelijk het is om door te blijven testen zeker omdat ze nu weer donkerder worden maar je moet jezelf niet helemaal gek maken!

hoop echt voor je dat je over 1,5 week een mooie posi test in handen hebt.

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heel erg bedankt Marijee

13. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    mijn ovulatie testen werden steeds donkerder en postief vlak voor mijn nod dag. daaruit is twee keer gekomen dat dat kwam omdat ik zwanger was, ben. ik had het ergens toen gelezen dat ovulatie testen positief konden worden als je zwanger ben. ik was nieuwgierig en deed dat toen, en het klopte. maar iedereen is anders en wil je geen volle hoop geven.

14. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    had je dan na je ei ook eerst nega testen die steeds donkerder en donkerder werden met de dag?

15. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    ja, ik stopten na mijn lh piek die had ik meestal twee dagen. na de lh piek was hij negatief en stopte ik vlak voor mijn nod deed ik er eentje om te kijken of ik mischien zwanger was en toen was hij eerst gelijk en een dag later was hij vet positief. 14 dagen na de lh piek positief getest met een zwangerschapstest. afgelopen week had ik dit weer, mijn ovulatie test was weer positief alleen werd het test streepje niet dikker maar gelijk van kleur. mijn ovutesten zijn nu op maar heb net een positieven zwangerschapstest gehad.

16. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    vlak voor je eisprong neemt je hcg toe dan komt je lh piek. als je eisprong geweest is verdwijnt je hcg, als je eitje bevrucht is en het hem lukt om in te nestellen komt er weer hcg vrij.
    het kan nog wel zo zijn dat je lichaam alsnog het bevruchten eitje afstoot en je gewoon je regels krijgt dit is een soort van vervroegte miskraam. daarom test je eigelijk pas op de dag dat je nod verwacht omdat daarvoor alles nog mis kan gaan.

17. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oh geweldig zeg meid
    dikke proficiat
    hoop dat het voor mij ook zo mag uitdraaien

18. simone 24

simone 24 Actief lid

1 apr 2008
    226
    0
    0
    ik hoop nog niet te veel heb natuurlijk te vroeg getest dus kan nog mis gaan aankomende dagen.
    hoop voor je dat het voor jou ook raak is, als je oulatie test over een paar dagen nog positief is zou ik gewoon ook een test gaan doen want de kans is dan groot dat je zwanger ben. maar volgens mij hebben wij het zelfde gehad met die ovulatietest dus de kans dat je zwanger bent is nu al aanwezig. maar wil je niet te veel hoop geven want zometeen is het niet zo en dan valt het altijd zo tegen.

19. Dingetje2

Dingetje2 Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een beetje hetzelfde probleem.. ik test nu al vanaf vorige week zondag behoorlijk positieve testen.. vind het zo lang..
    Heb er vanavond een zw. test aan gewaagd en negatief.. niet dat ik nu verwachtte positief te testen, maar toch..

Heb foto van ovutest in mijn album gezet.. wat jullie? positief of nie?

20. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    deze avond nog een gedaan
    hoop dat ik me kan inhouden morgen

Deel Deze Pagina