Daarom zit ik hier druk te lezen en te typen, manlief kijkt ook en ik dus af en toe vanuit mijn ooghoeken, brrr echt eng.
Eng? Haha, kijken wij dezelfde film? Had wel verwacht dat de film heel eng zou zijn maar vind het tot nu toe een beetje een teleurstelling..
hahaha ik hou echt echt echt niet van Horrorfilms. Ik vindt het vreselijk, ga er ook altijd van dromen,en ik vind ze dus allemaal eng kan er niks aan doen Wat het ergste is: mijn man is gek op horrorfilms Meestal kijkt hij ze dus niet als ik beneden ben, want dan heeft hij dus ook een onrustige nacht.......
Hahah nou, gelukkig zit je man lekker naast je! Ik ben helemaal alleen thuis vannacht haha, beter ik dan jij dus Ik vind horrorfilms ook super hoe enger hoe beter!
Die film kijk ik nu niet. Maar wel die andere horro film! The finaal destination. Brrrr foute film en kijk en elke keer stiekem door me vingers maar blijf het eng vinden. Dus niet de sint maar brr. Hoop dat ik zo kan slapen.
Knap, ooo die vindt ik ook eng! Zat een keer in een hele hoge zweefmolen met een vriendin. Zag het al helemaal gebeuren dat die kettingen los gingen. Zegt ze heel droog ja maar dan pak je toch zo'n ketting vast, blijf je daar aan hangen... Ik helemaal in paniek: neeeee ik heb zweethanden gaat niet!
De final destination ging mijn beste vriendin vanavond kijken Echt waar iedereen die ik ken is gek van horror, alleen ik dus niet
Nou ik ook niet hoor maar op de een of andere manier is het interessant. Maar wat ik ook zeg kijk stiekem met me vingers en zit onder tussen hier. Vind het te eng haha.
Als ik alleen thuis was geweest vanavond (en vanacht ) had horrorsint ook niet opgestaan, was de tv lekker uit geweest. Ik kijk zeer zelden tv, misschien 2x per jaar een film of zo hahaha erg he? Ik kijk af en toe wel eens een dvd, heb er nu zeker 15 liggen die ik nog eens wil bekijken, maar dan denk ik, neee geen zin nu
Maar Saw en Final Destination vind ik ook niet eng.. eerder vies.. maar eng? Dat je er bang van wordt? Nee Bijvoorbeeld deze scene van Final Destination is gewoon vies: Final Destination 5 - Candice's death (HD) - YouTube ....dat je denkt van auuuuw dat doet pijn haha.
Heb smakelijk gelachen om Sint. Erg grappige maar nou niet bepaald enge film hihi. Geef mij maar paranormal activity of iets in die trant.
+1 Al vind ik final destination ook nog wel mee vallen. En saw is eerder smerig dan eng, maar ik hou dr wel van