Haha ja heb er zo'n zin in!! We kijken nu s'avonds altijd een paar afleveringen. Maar ben zo benieuwd, laatste was dat Carmen werd geschoten toch?
Nooit gevolgd, maar sinds vorige week ben ik fan . Zo fijn, elke avond twee afleveringen. Dus ja, ik wacht ook vol spanning op het nieuwe seizoen. Echt een geweldige serie met goede acteurs en veel spanning.
Als jullie de app downloaden en de vragen goed beantwoorden kunnen jullie aflevering 1 van seizoen IV al bekijken!
Die app doet het bij mij niet ik zie de vragen wel maar de antwoorden niet heel frustrerend want ik weet de antwoorden wel haha. Maar ja, we wachten wel tot zondag.
Leuk he! Wij kijken ook weer! Daarna Zwarte Tulp, was vorige week de eerste aflevering van, ook leuk!
Penoza is geweldig seizoen 1 en 2 nooit gevolgd , en toen kreeg ik seizoen 1 en 2 op dvd. We hebben toen een paar weken voor deel 3 op tv kwam , elke avond Penoza gekeken en konden zo doorschuiven naar seizoen 3 . Zwarte tulp ook vorige week stuk gekeken maar ik kom er niet helemaal in. Nou hoor ik van veel mensen die de serie al hebben gekeken dat je er echt even een aflevering 3 door moet maar dat het daarna heel goed is. Ik kijk dus braaf door
Wat een begin! Niks opbouwen haha, gewoon in een keer BAM. Heel heftig, wel beetje voorspelbaar het einde van dr aflevering, maar goed, wel logisch want anders had het seizoen maar 1 aflevering geduurd.