Zeg dat wel, wat een aflevering! Direct weer vol erin. Kan nu al niet wachten op volgende week! Begreep van mijn zwager dat je via npoplus.nl een maand lang alles gratis kan kijken en de hele nieuwe serie van Penoza er ook al op staat.
Ik vond het een beetje een saaie start van het seizoen, hopelijk word het volgende week wat spannender!
Zojuist kaartjes besteld voor het Nederlands Film Festival voor de Penoza IV marathon in Utrecht 1 oktober. Alle afleveringen van 13.30 uur tot 23.00 uur!! Actie via Groupon nu voor 24 euro, kijk er nu al enorm naar uit!!!!!
wat was dit. Vond het echt stom. In vorige seizoenen werden verhaallijnen veel verder uitgewerkt. Nu komt opeens op het eind zo'n snotjoch die ze opeens overhoop schiet terwijl Berry het al had opgelost.
En wat acteert die 'vriendin' van Luciën tenenkrommend slecht zeg. ' Vind het nu allemaal nog niet zo geloofwaardig.
Tja...Berry ging het natuurlijk niet echt "oplossen". Hij is zelf ook aangeschoten wild. Ik vond het shocking, maar blijkbaar werkt het wel zo in dit maffiose wereldje. Elke mogelijke dreiging, hoe klein ook, moet je uit de weg ruimen. En je raakt hierbij de andere partij natuurlijk tot het diepst in de ziel. Ben erg benieuwd hoe dit verdergaat.
Ik keek nog maar met een schuin oog omdat ik het niet zo heel spannend vond en toen.. Die zag ik niet aankomen, best heftig! Zou die jongste van Carmen in opdracht van Justine worden vastgehouden zodat ze Carmen voor het karretje kan spannen om te infiltreren?
Tsja, die Justine zit in ieder geval ook gewoon in de onderwereld, in ieder geval via die voetbalfamilie...en wie weet waar nog meer. Vind Boris die elke keer die drugs krijgt ook wel heel heftig.
Beetje saai vandaag Ben heel benieuwd wie er bij die Mexicanen in de touwen hangt? Ook vind ik de rol van Jack van Zon ook wel een beetje vaag. En die griet van Luciën is ook vreemd, is ook in opdracht van iemand denk ik. Inderdaad is Justine ook niet ok Verder wacht ik met smart op luther