Wat heb jij als lunch vandaag? En van lekkere lunches graag foto's. Ik heb 2 geroosterde boterhammen met kaas, komkommer en tomaat en deze rode kool/wortel/witte kool salade.
Ik heb het al op! Geen foto hier dus. Maar ik had nog een restje pasta met gehakt en spinaziesaus van gisteren. Superlekker!
Geen foto, maar ik heb net een beschuitje met kaas, een half volkorenbolletje met kaas en ruccola en een half volkorenbolletje met rauwe ham gegeten.
Helaas net op, geen foto Kommetje aardbeien met magere kwark, eetlepel lijnzaad, 2 handjes met bolletje ontbijtgranen. En een lepel honing, anders vertrekt Mn mond van de zuurte Haha.
Een boterham met kaas, eentje met worst, en een halve komkommer. Dat samen met een glas water. Ik heb het trouwens al op omdat ik zo naar mijn werk moet.
Ik lunch meestal de resten van een avondmaaltijd. Ik had nog wat carnitas (krokant gebakken pulled pork) over, en gebakken ui en paprika. Dat heb samen in een pan gemikt en even opgebakken.
2 boterhammen mer roomkaas en sla en komkommer en tomaat en radijs. Ga ik straks maken als ik dochter naar school heb gebracht. Zit nu aan een koppie groene thee
Twee beschuitjes met aardbeien. Een beschuitje met filet american en een gekookt ei! Dat samen met thee
Ik moet nog halen. Tenminste, ik hoop dat het er weer is. Ik heb zin in een pistoletje piri piri met kaas van de Albert Heijn vanmorgen was het op, dus ik rij even heen als de kinderen op school zitten
Een zelfgemaakte salade met babyspinazie, ijsbergsla, komkommer, tomaat, bosui, gerookte kip, pijnboompitjes en een klein beetje yoghurtdressing. En een sapje van peer, mango en munt.
Oh genoeg inspiratie voor morgen door dit topic . Hier een turks broodje met gegrilde groente en humus op. Zit propvol.