Hoi meiden, Ik heb een test gedaan vanochtend en er staat een gekleurde penstreep op ik weet nu niet of ik dit al positief of negatief moet beschouwen.. ik probeer een foto te uploaden maar lukt niet.. ik zit nu op een cyclus van6 weken en ik ben altijd onregelmatig. Ik ben 1 maart nog bij de gynaecoloog geweest en ze zei dat er misschien nog een eitje ging springen dus heb geen idee hoe het nu allemaal zit!
Toch nog even nagekeken hij is toch wel breed maar een rand zie je duidelijker dan de rest.. foto uploaden lukt nog steeds niet!
Een penstreep moet je als negatief beschouwen. Hopelijk gauw een positieve test voor je.. Als de streep in de verte toch breed lijkt te zijn, zal die de komende dagen duidelijker moeten worden Succes! Hopelijk gauw wat meer duidelijkheid voor je!
Uploaded lukte mij ook niet. Ik heb toen bij bestand gekozen om een foto te maken, toen lukte het wel
Ja ik hoop het! Ben al 3 jaar bezig.. maar ik stap even over naar de computer miss dat hij het dan wel doet!
Ik zie niet goed doorgelopen vloeistof met daarin een witte streep terwijl deze bij aanwezigheid hcg dus een kleur hoort te hebben.