Ik heb een spiegelreflexcamera voor mijn fotos te maken en deze kan ook filmen maar de kwaliteit (vooral binnen bij iets minder licht) is vrij slecht. Nu wil ik een handzame camera kopen voor af en toe familiefilmpjes te maken. Bijvoorbeeld met de feestdagen of op vakantie. Hoeven dus geen filmpjes van een half uur lang te zijn, gewoon korte momentopnames maar de kwaliteit moet natuurlijk wel fijn zijn. Hoeft dus geen haarscherpbeeld te zijn maar wel prettig om naar te kijken. Is de Gopro iets hiervoor af raden jullie het dan af?
Wij hebben er 1, een GoPro4, en mijn man is er helemaal lyrisch van. Hebben 'm dit jaar voor het eerst mee op vakantie gehad en heel veel leuke filmpjes gemaakt ( toen nog een GoPro hero 3+ ). Met zwemmen, onderwater, in de zee, fietsen etc. En ook nu gebruikt hij het veel. Naar het strand, bossen, fietsen, skateboard etc.
Dankje voor je antwoord! Ik heb eerlijk gezegd nog niet eens op de types gezocht. Merk je veel verschil tussen de hero 3+ en de 4? (als in, is het echt beter om de laatste nieuwe aan te schaffen of hoeft dat niet perse?)
Met de 4 kan je 5K filmpjes opnemen dus kwalitatief beter. Maar als je een 'normale' LED tv of laptop/pc hebt, dan merk je er niet zoveel verschil in vindt mijn man. Maar gezien de huidige ontwikkelingen in de 5k tv's, Imac's etc. zou ik als je er geld voor hebt voor de GoPro 4 gaan.