Toen ik laatst een dagje bij m'n moeder op de camping was en we even naar 't winkeltje gingen, verkochten ze daar 3D kaarten.. Superleuk en weer eens iets anders! Toen dacht ik, hoe leuk zou het zijn als je zoiets kon laten maken met je eigen foto's? Nu heb ik op internet gezocht, maar kan het alleen vinden voor bedrijven.. Dan moet je er dus minstens 100 afnemen Weten jullie of er ook een winkel is waar ze dit voor particulieren doen? Let op; Ik bedoel dus niet van die kaarten die m'n oma altijd maakt, maar 3D kaarten die je, als je ze beweegt, van afbeelding veranderen (net als de pokemonflippo's van vroeger )..
Waarom ga je het niet zelf doen? Laat je 3 dezelfde foto's afdrukken en aan de slag... Heb je het wel eens gedaan?
Dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel geen plaatjes op elkaar plakken, zodat er diepte in komt, maar zo'n kaart met van dat ribbelpapier erop waardoor de afbeelding verandert of beweegt als je de kaart draait.. Dat is volgens mij ook alleen dat er diepte in zit.. Niet dat het verandert. Toch? Het is niet heel duidelijk maar een filmpje kan ik niet vinden, maar ik bedoel dus dit, maar dan op een kaart http://img.2dehands.be/f/normal/80379627-pokemon-3d-evolution-smiths-tazo-flippo-s-x-34.jpg Dat als je 'm vanaf de ene richting bekijkt, je plaatje 1 ziet, en als je 'm dan een beetje draait, het andere plaatje..