Hallo allemaal, Op 25 januari hebben wij een positieve test gehad. Ik voel mij echt heel zwanger en het is zelfs al aan mijn lijf te zien. Helaas hebben we gisteren een echo gehad en werd er verteld dat wij misschien een verkeerde zwangerschap hebben. Vruchtje is te klein en er is geen hartslag. Iemand hier ervaring mee?
Wat vervelend mandy! Ik kreeg hetzelfde te zien op de echo als jij. Alleen wist ik toen al dat het fout zat omdat ik bloed was verloren. Heel veel sterkte!
Hoi Wenda, Ik heb alleen nog geen bloed verloren. Ik heb ook nog nergens last van, geen kramp of pijn in de rug of zo. Had jij wel ergens last van naast bloedverlies?
Herkenbaar. Helaas... Het is nu afwachten. Ze zullen waarschijnlijk bij de volgende echo controleren of de vrucht echt niet meer gegroeid is. En bij mij kwam het niet vanzelf af dus ik heb cytotec moeten gebruiken. Gelukkig uiteindelijk geen curettage nodig gehad.
Ik begon s maandags bloed te verliezen. Op donderdag kreeg ik een echo en daarop was geen hartactie meer te zien. S avonds kreeg ik krampen en last van mijn rug en vrijdagavond kwam het los.
Hier ook met ruim 7 weken zelfde bericht gehad. Geen bloedverlies wel zelf al intuïtief gevoel dat t niet goed was. Ben 10 dagen heel intensief gevolgd door rare hcg stijgingen en positieve uitslagen van biopt ( dus waarschijnlijk bbz). Uiteindelijk met 8,5 geopereerd en gecuretteerd. Maar kennis met zelfde soort echo had 2 weken later wel goede echo! Dus het kan alle kanten op! Sterkte meis, dit zijn slopende weken!