Penvriendin in het verre buitenland gezocht.

Discussie in 'De lounge' gestart door Veertje1979, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben op zoek naar iemand die in het buitenland woont en het erg leuk zou vinden om met mij brieven te schrijven. Jawel, het ouderwetse handwerk :)
    Ik heb een penvriendin in Amerika gehad maar ik hoor niks meer van haar. We schreven ruim een jaar en nadat ik haar een cadeau had gestuurd voor haar verjaardag heb ik niks meer gehoord. (cadeau zeker niet bevallen, hihi...)
    Dus zoek ik via deze site iemand die het wél leuk zou vinden om (in het nederlands) brieven te krijgen en te versturen en zo een leuk contact op afstand op te bouwen.

    Mijn amerikaanse (ex)penvriendin heb ik gevonden via die penpal-sites. Maar die vertrouw ik niet meer zo. Je hoort daar steeds meer rare verhalen over. Dus probeer ik het via deze weg omdat ik weet dat er best veel meiden op dit forum in het buitenland wonen. Maakt niets uit waar je woont!

    Lijkt het je leuk? Stuur me dan een PB-tje! :whistle:
     
  2. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    België is niet ver genoeg zeker :D

    Nee, ik hoop dat je een leuke (penne)vriendin vindt. Ik heb lang geleden ook enkele pennevriendinnen gehad... heb alle brieven nog steeds in een doos liggen!
     
  3. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi,

    Ik zla je ff een pb-tje sturen! Als je Bonaire ver genoeg vindt?
     
  4. Oh, België is ook prima hoor :)

    Ik bewaar ook alle brieven. Heb er dus een boel uit de USA en ook wat uit Japan.

    Toen ik heel klein was had ik zelfs penvriendinnen in Nederland. Maar nu je volwassen bent is Nederland toch erg klein vind ik. Ik vind het heel erg interesant om te lezen hoe iemand van ongeveer mijn leeftijd in het buitenland leeft :)

    @leeuwen77: Ik heb je een bericht terug gestuurd! LEUK!
     
  5. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Leuk!
    Jammer dat nederland zo klein is....
    Kom ik dus mooi niet in aanmerking...
    Jammer
     
  6. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    wat leuk idee zeg...! Lekker "ouderwets" hihi is veeeeeeel leuker dan ff eenmailtje sturen, ook altyd leuk als je een brief krijgt leuker dan dat je ziet dat je een mailtje in je inbox hebt....
     
  7. Precies!

    @moontjejl: Wat bedoel je? Wil jij wel met iemand uit Nederland schrijven terwijl je zelf ook hier woont? Tuurlijk kan dat. Maar ik vind het heel boeiend om te lezen hoe het met iemand in het buitenland gaat die bijna hetzelfde leven heeft als ik maar dan elders.
     
  8. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    JA snap ik 8) Ach zoek gewoon wat aansluiting.....
     
  9. Kheb je een PB gestuurd ;)
     
  10. Niet meer actief

    Ik had vroeger ook veel penvriendinnen en moet eerlijk zeggen dat ik het best wel mis, maar dacht altijd dat "grote" mensen dat niet meer deden...

    Als iemant zin heeft! Stuur maar een PB...
     
  11. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb een tijd lang brieven geschreven met iemand uit Israel.. In het Engels.. jaja.. goed vor je talen ontwikkeling.
    Sinds het daar zo rommeld is het contact gestopt aangezien mijn post niet meer doorkomt..

    Jammer, zou zoiets ook wel weer willen, dan wel echt met iemand die heel anders leeft dan ik.. Geweldig om zo meer over verschillende culturen etc te weten te komen
     
  12. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Wat leuk en heerlijk ouderwets.
    Tja ik woon wel in het buitenland maar dat is net over de Nederlandse grens haha! ;) vast niet te buitenlands genoeg.
     
  13. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    Wat leuk zeg. Ik schreef vroeger vooral met vriendinnen van mijn vroegere woonplaats. En een keer met iemand geschreven in Amerika, maar die liet al snel niks meer van me horen.

    Zou best leuk zijn om weer met iemand te gaan schrijven.

    Liefs
     
  14. bloempje27

    8 apr 2007
    96
    0
    0
    Heerlijk is dat een penvriendin ik heb er zelf ook 1 gehad en daar heb ik 11 jaar lang mee brieven uitgewisseld. Maar helaas is dat niet meer sinds een jaar of 2. Ik mis het best wel lekker doelloos schrijven van wat je allemaal meemaakt. En natuurlijk de brieven lezen heerlijk.
     
  15. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    mij lijkt het ook wel leuk.. erg ouderwets ja. en zo kun je lekker wat te weten komen over elkaar en elkaar leren kennen.
    dus iemand die zin heb. stuur je me een pb?

    gr sandra
     
  16. Niet meer actief

    Niemant verder :)
     

Deel Deze Pagina