Ik schrijf altijd binnen 2 weken terug tenminste dat probeer ik ligt ook aan hoe Shaun mee werkt haha
Heb net mijn eerste broef geschreven , maar jee ben het gewoon afgeleerd . Ik denk sneller dan ik kan schrijven, waardoor ik verkeerd schrijf. Ook afkortingen en icoontjes die ik normaal gebruik die mis ik. Echt ben het dus wel afgeleerd. Zelfs mijn hand was na 2 kantjes pennen al bijna afgestorven. Maar dat zal wel weerr allemaal goed komen als ik vaker ga schrijven . Maar echt een supertopic dit!!!
Ik ga ook proberen binnen 2 weken terug te schrijven hoor, maar ja, werk en sociaal leven moeten het wel toelaten 😄 Ja ik mis die Emoticons ook hahaha! Dacht Huh? Hoe beeld ik een smiley uit? Hihi
een smiley is eigenlijk heel simpel = ) = ( = S = D = P haha maar dan verticaal ; ) < 3 maar dan de 3 boven haha
Ja dat is natuurlijk ook een optie. Maar zo gek dat je dat schrijven gewoon niet meer gewend bent, althans ik dan . Op mijn werk schrijf ik wel eens, maar dat is slechts een memo ofzo. En ik nog wel denken dat ik tegenwoordig bij de ouderwetse generatie hoor, die heeft leren lezen en schrijven met vulpen en papier, maar ik kan echt geen leven meer bedenken zonder c of ipad. Maar ja dat is natuurlijk ook op mijn werk zo.
Ik schrijf dus echt nooit meer! Ja notities in een kladblok die ik vervolgens uit typ (als ik ze tenminste nog lezen kan). Maar gister dus een brief geschreven en vind het echt heel leuk hahaha. Maar ik hoop dat mijn handschrift wat beter gaat worden😄, anders kunnen jullie straks niets lezen hihi!
MWAHAHAHAHAHHAHAHAHhahahah FANTASTISCH!!! Ik ben blij dat jij met me pennen wilt hihi! Natuurlijk ook met de andere meiden hoor, maar kan volgens mij veel van jouw brieven leren hahaha.
Ja erg he eigenlijk dat ik alles weet haha pfff ben wel erg verslaafd ik ga morgen weer naar de action oh jeeh. En ook al schrijf ik niet met iemand geef graag tips hoor hihi
Hier hetzelfde idd en wij hebben op het werk zelfs laptops, dus eigenlijk wordt niets meer met pen en papier gedaan. Hooguit een memo. En thuis schrijf ik alleen mijn boodschappenlijstjes en die zijn geen 2 kantjes vol . Wat grappig zeg dat dit topic zoveel reactie geeft. Vind het eigenlijk wel grappig, lekker old school
We kunnen straks bij 5000 berichten verhuizen naar de algeme groepen hihi zijn nu toch al aardig een groep
Ja wij ook laptops op het werk, notities die ik voor mezelf schrijf is ook alleen tijdens overleg. Krabbeltjes.. Voor boodschappenlijsten gebruik ik of de app van Appie of mijn digitale notitieblok op de iPhone hahahaha Wat erg eigenlijk!
Nou, de reacties tot zover zijn heel positief hahah en dan moeten de meeste brieven nog verstuurd worden denk ik! Ik denk dus dat je gelijk hebt hahaha! TS heeft wat losgemaakt, straks niemand meer online omdat iedereen Old skool brieven schrijft
Ja wie had dit 20 jaar geleden kunnen bedenken dat je alles digitaal,doet?!?! Ik loop qua telefoon welk hopeloos achter hoor... Heb de opvolger van de nokia 3310. Ter compensatie heb ik er gewoon 2 . Maar voor het boodschappenlijst bij de AH is het wel handig zo'n app. Zit ook wel,op de ipad, maar om die nou naar de winkel mee nemen is ook zoiets . PostNL weet niet wat ze overkomt joh, dit is een soort van werkverschaffing, ik vind dat we daar wel aan bijdragen nu En dit is idd een clubje aan het worden, geen gewoon topic meer, haha.
Ik zit nu ook op de tablet hihi al is de bat bijna leeg maandag gaat de laptop weg wordt die gemaakt dan kan ik die weer gebruiken toch leuker foto's plaatsen he haha
Ja laptop is handiger om foto's op te plaatsen. De ipad zal vast ook wel een stekkertje hebben voor de fotocamera op aan te sluiten. Maar die pen en papier is gewoonweg nostalgie