Ow maar je hoeft niet à la minute terug te schrijven hoor Ik wacht rustig af hihi. Moeten elkaar ook wel wat te vertellen hebben natuurlijk!
@Caruli,succes en sterkte vandaag..ik duim voor een beetje mooi weer @ de rest,als iemand nog een penvriendin erbij wil/zoekt... ik kan er ook nog bij hebben hoor,pb me maar!! Veel liefs, Sylvia
Hooooooo, zie dat er nu al brieven ontvangen zijn en ook al weer terug gestuurt.. Het duurt voor mij zoiezo 2 weken en dus ook voor de meiden die een brief van mij krijgen ... Wel heel leuk om te lezen dat veel meiden er aan mee doen ... @Caruli, sterkte vandaag!!!
Caruli, veel sterkte vandaag op deze droevige dag, maar hopelijk word het ook een mooie dag met vele verhalen en herinneringen waarover gesproken zal worden. sterkte!
Ik kan jullie post pas zaterdag zien wordt naar het nieuwe adres gestuurd hihi wel wat te doen dan dus (krijg ook heel veel post voor Shaun zijn verjaardag)
@sylvia, je brief is onderweg hoor, als de postbode een beetje doorwerkt, dan valt ie vandaag op de mat
@ Mama van Shaun Ik lees net je onderschrift!! Wat jammer!! Ik lees ook de ronde 1 tijd bij Shaun 63 dagen!! Jeetje.. ben ik dan zo'n gezegend vrouw dat ik gewoon nette 28 dagen heb??
@ angel ik had alleen ronde 1 een lange cyclus daarna netjes 28 dagen (1 keer daarna was ik zwanger) we wachten gewoon af had net weer een scherpe steek links wat dat nou weer is.