ik heb nu een brief voor mn neus maar die zit zo goed dichtgeplakt dat ik ff niet weet waar te openen haha!en Moet zo'n mesje maar aanschaffen Nou morgen ga ik schrijven dames!!!!
de mijne?? schillemesje pakken en bovenkant open snijden ik heb een domme tik hoor; of plak hem dicht of zet mijn handtekening over de rand heen
ik heb er ook al van 1 iemand binnen .. n nog de tijd vinden om terug te schrijven haha !!!. ik denk dat dat morgen avond word!
ik woon in een mini dorp dus .. voor leuk papier moet ik ff zoeken . dan maar de 1e keer op gewoon papier haha ! ... ik wil ook meer post .. !haha
1xmomja die heb ik gehad dank u maar een club lijkt me leuk hoop jullie wel te vinden dan of zet de starter hier een link dan
Ik wilde op Shaun zijn verjaardag pas testen alleen dat is pas over 12 dagen mmmmm handig ik wil gewoon in mijn buik spieken haha
OMG ik had allang getest! Kan echt neit zolang wachten... Pfff 25ste pas de echo (is al vroeg hoor, maar ja) en voor mijn gevoel duurt het eeeuwen!!!
Leuk penvriendinnen of mailvriendinnen, lijkt me wel weer wat, is jaren terug dat ik dat gedaan heb. Zal waarschijnlijk wel veel over mijn zoon gaan hahaha. Wie oh wie heeft er nog een gaatje over voor mij? Haha Leuk topic heb je geopend Caruli
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/369097-penvriendinnen.html#post13069030 Bij deze dan... de officiele club