Hoi hoi... Hier maandag ook weer twee brieven verstuurd. Vind het zo leuk. Wie weet waar je leuk papier kan krijgen? Ben al bij de action blokker hema en de speeelgoedwinkel geweest daar was niks....
*gaat morgen bij de brievenbus zitten * Channes, hier ook geen briefpapier te vinden! dus helaas nog saai wit lijntjes papier
Bij een boekhandel?? Heb er wel wat briefpapier vandaan maar ook niet geweldig en vrij prijzig. Ga nog even verder op zoek
Vraagje aan de pendames.. Zouden jullie het leuk vinden dit soort post te ontvangen of is dat meer voor kids? Zie link : Shopping at Daiso! | Flickr - Photo Sharing!
Dames, Ik heb babii een pm gestuurt of ze deze dicht wil doen en die andere open... http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/369097-penvriendinnen.html Hier kunnen we dan verder kletsen , is toch iets meer prive dan zo in de lounge ...
Wat leuk! ik deed het vroeger ook altijd 2 a 3 in de week met dezelfde persoon ... Wie belang heeft stuur maar een PB met adres
Hoi meiden. Sorrie dat ik nog niks gestuurd heb *schaam*schaam* eerst mijn opa en nu alle kids thuis ivm vakantie. Ik hoop echt snel een avond te krijgen dat ze eens optijd gaan slapen en ik kan gaan schrijven.. Erg he, ik heb het topic geopend maar nog geen een brief verstuurd...
geeft toch niet? vroeger had je ook sneller tijd dan nu we huismutsen zijn dames bij de expo hebben ze volgens mij nog wel van die diddl blokken daar schreef ik vroeger mijn brieven ook mee vind het nog steeds leuk hahah ga van de week eens kijken of ze die nog hebben
Ik heb t gewoon via marktplaats gedaan. Staan een paar mensen op met best leuk briefpapier en niet te duur. En als je wat meer besteld kun je nog wel wat met de prijs onderhandelen...
nou dames vanavond gaan ze de bus in!! Hoop dat jullie het kunnen lezen! de eerste brief ging nog wel maar de laatste (sorry) was echt beduidend minder haha... Wat hebben sommigen mooi handschrift zeg! jarloeeeers
hahaha! ehh niet lullig bedoeld want je hebt mijn doktershandschrift nog niet gezien maar nee daar hoorde die van jou niet bij hahaha
*vat het niet lullig op, maar ligt helemaal in een deuk* hahahaha Ik had gehoopt het wat te verbloemen met de stickers maar das niet gelukt begrijp ik?! Ik had er vroeger al moeite mee, netjes schrijven... Jij bij de laatste brief? Ik bij de 2e zin al hihihi. Als ik op het werk mijn eigen notitites terug moet lezen kom ik er soms al niet eens uit... Best wel erg... Vooral voor de ontvangers van mijn brieven! Sorry dames! Wil wel beloven het beter te doen, maar vrees dat ik dat niet kan nakomen
Ok, die nieuwe kan niet kopen en deze kan niet opslot, en samen voegen van de topics kan ook niet , dit topic kan wel verplaats worden naar Algemene clubs! Zijn er dames die dat liever niet hebben? , anders vraag ik later vandaag of ze het willen verplaatsen naar de algemene clubs...