Hier ff snel antwoord op jullie dingen -Frequentie: op dit moment reageer ik vrij snel op een brief, maar dit zal in de toekomst wel eens wat later worden, maar net wanneer ik tijd heb denk ik... maar binnen 2 weken reageren wil ik voor mezelf wel proberen.. -Ik heb geen briefpapier (nog niet) dus schrijf op saai lijntjes papier -Ik plak wel wat stickers, vind ik wel leuk hahaha -Ik schrijf gemiddeld 2 kantjes (maar kan me voorstellen dat het soms meer of minder is hoor) -Ik heb 6 meiden met wie ik schrijf -Ik heb bij iedereen korte aantekeningen wat ik zelf heb verteld in een brief, anders weet ik idd niet wat ik tegen wie vertel en verval ik de hele tijd in herhaling over ons lief hondje bijvoorbeeld (waar iedereen nu al stapelmesjogge van is denk ik) @Limegreen: die van mij is onderweg hoor! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij jouw continent bereikt Ow ja, en uiteindelijk gaat het toch om de inhoud van de brief?
Haha,leuk om te horen,dat ik niet de enige ben die zo fanatiek is! Ik probeer altijd wel binnen 2 dagen terug te schrijven,zal nu ook idd nog gaan,straks misschien minder snel.. Schrijf meestal iets van 3 of 4 kantjes,ligt er net aan wat ik te melden heb eigenlijk Ben wel met veel meiden aan het schrijven,maar probeer zo goed mogelijk idd ook bij te houden wat ik naar wie schrijf Natuurlijk,komt allemaal wel een beetje op het zelfde neer,maar toch.. Wil niet dat men het idee krijgt van,oh,dit is haar 10e brief voor vandaag.. Veel liefs, Sylvia
Hahaha wat is iedereen weer fanatiek! Ik schrijf met 3 meiden, voor meer heb ik geen tijd en anders vergeet ik wat ik aan wie geschreven heb. Zwangerschapsdementie is op zijn retour maar nog niet foetsie Ik schrijf met max n dag of 4 terug, ligt eraan wann ik tijd heb. Mijn brieven zijn saai lijntjes papier, maar wel a la Djenna met roze pen en roze envelop Ben nog geen mooi papier tegengekomen.
Jazekers! Ga morgen schrijven, de mooiste man ter wereld was vandaag erg wakker dus nog geen tijd gehad. Lag aan de hitte denk ik. Hij is om 10 uur eindelijk knockout gegaan
Merk het hier ook wel met die warmte dat ze wat meer aan het jengelen is en niet wil slapen, wel moe is, wel wil slapen, in bed? ohh nee dan toch niet slapen Maar gelukkig is dat alleen overdag, savonds als ik haar in bed leg is ze meteen vertrokken haha
Hoi Dames, Ik lees dit nu pas, maar zou het ook wel erg leuk vinden om te schrijven . Iemand zin om met mij te pennen? Ben 24 jaar en heb een dochter van 15 maanden. Groetjes!!
Welkom xmelisx! Je kan gewoon wel iemand PB-en die aan heeft gegeven nog wel te willen schrijven... Er zijn wel een paar meiden die al 'vol' zitten, maar nog genoeg meiden die nog wel willen hoor... Misschien goed om even een lijst te maken die we af en toe kunnen posten, zodat nieuwe meiden ook weten wie nog wil en kan? Ik zit zelf op 6 meiden dus wil even rustig aan doen
Leuk! Dank je wel! Ja ik zag dat jullie al volop bezig zijn, dus weet niet precies wie er nog zin heeft met iemand extra te schrijven Ik wacht gewoon even af of iemand het leuk lijkt met mij te schrijven. 6! haha kan me voorstellen dat je dan wel helemaal vol zit
En de mijne al binnen? ik schrijf met 3 meiden, Ik heb ook niet altijd tijd maar probeer er wel de tijd voor te nemen. ik maak alleen geen notities 1exmom en mijn puzzel al uitgepluist?
Hahaha het blijft toch altijd jammer als je voor de brievenbus zit en er komt niks.. Ik had/heb 4 penners, ik heb zelf 2 verstuurt en wacht nu nog op de eerste 2 en 2 reactie brieven....
Verdorie heb hem toch echt op de bus gedaan woensdag! Op het moment ben ik net begonnen dus ik kan er denk ik wel iemand bij haha twee moet te doen zijn