Verdorie heb hem toch het woensdag al op de post gedaan en dan ruim voor half 7. Ik ben net begonnen met schrijven, dus ik denk dat een tweede er ook nog wel bij kan
weer geen post vandaag! helaas en maandag krijgen we nooit post, dus ik hoop dinsdag op een HELE groter stapel
degene die van mij een brief verwachten.. nog even geduld hoor! ( zit zelf in de ziektewet en mijn zoontje heeft ook nogal problemen met gezondheid dus het duurd allemaal even wat langer!)
Dan mag er bij mij morgen een hele grote stapel komen .. Heb ook deze week pas 1 postcross kaartje gehad! Dus laat die post maar komen morgen!!!
die post is leuk,.... toch? wel Nederlands... en met de hand geschreven brieven... Oh dat weet ik nog wel, met stickers erbij. Erg grappig. Ik zou dat toch ook wel weer willen eigenlijk... heerlijk spannend die brieven. Als het klikt dan Ik wil ook meedoen!
Mijn eerste brief ga ik morgen op de bus doen! Sorrie meiden dat het zo lang duurd maar probeer de volgende keer echt vlugger te reageren. Neem aan dat er dan niet weer iemand overlijd..
Zo de kids zijn een dagje weg en ik heb eens tijd gehad om te schrijven. Ook brieg nr 2 is geschreven en gaat ook morgen de deur uit. Jeeej ik ben opgang gekomen Kom maar op met de brieven
tuurlijk gezellig. was er niet dit weekend (althans online) Nu even vlug gekeken, heb morgen weer wat meer tijd