snap er niks van heb je adres toch goed overgenomen:x Hopelijk dinsdag dan, anders moet ik even bedenken wat ik heb geschreven en een nieuwe brief schrijven. ps heb ook niets terug ontvangen ( mijn adres stond achterop de brief)
De buitenlandse doe ik eens per maand maar en dan voor ik er een van hun krijg is het ook een maand verder
Ow zo hahaha, dat scheelt wel ja. Heb je trouwens ook een website voor het schrijven naar gedetineerden? Ik neem aan dat dit via een stichting ofzo gaat?
Het kan idd via een stichting ja maar ook zonder google even inside-outside (is de stichting) en write a prisoneris een site en via via kan je aan adressen komen
niksss, maar is hier nooit op maandag. dus ik verwacht morgen een berg dat ik gewoon niet kan kiezen met welke ik begin
Ik hoop het voor je zebra. Zelf nog geen post gehad haha, heb vandaag pas voor het eerst mijn adres doorgegeven.
Supi ik heb post! een vrouw uit de straat kwam het net afgeven, lag zaterdag bij haar in de bus je had een 8 in plaats van een 6 Zit nog dicht, ga m vanavond lezen als de kleine in bed ligt!
oeps *bloos* wat dom van mij haha, fijn dat ze hem langs kwam brengen! Ik zit bibberend op je reactie te wachten haha, zo lang geleden dat ik wat geschreven heb, hoop dat je het een beetje kan lezen.
Hmm ik ben aan het twijfelen, ik heb ook altijd twee penvriendinnen en vond het ook super leuk, maar ik voelde me wel altijd schuldig als ik even een weekje niet kon schrijven. Hoe vaak schrijven jullie elkaar? Als het niet heel erg vaak is wil ik ook wel iemand denk ik . Het weer oppakken , heb zelfs aan een van de penvriendinnen een goede vriendin overgehouden!
eehhh ik schrijf nu wel bijna meteen terug, maar kan me voorstellen dat dat straks wat minder vaak wordt. En ik denk dat het helemaal niet erg is als je er wat langer over doet hoor, tenminste, denk dat dat voor de meeste meiden geldt...
als je tijd hebt heb je tijd hoor, dan wacht de ander maar iets langer, je moet tenslotte toch ook wat te schrijven hebben.
xmelisx Maxellera chan1990tal Dames... vul de lijst maar aan hoor Of PB maar naar degene met wie je wilt pennen
angel1990 --> Heb er al een aantal maar heb nog wel plek hoor.. schrijf ik gewoon een dag later terug