meiden hier ben ik zo druk geweest dat het schrijven er even bij in is geschoten ik ga deze week echt proberen terug te schrijven, ben bang dat niet alle brieven me gaan lukken, want de week erna ben ik 2 weken op vakantie maar ik doe mijn best
hier vandaag weer 2 brieven gekregen! vanavond denk ik meteen even terug schrijven als mijn moppie rustig is
Ik heb 2 brieven gekregen opaar dagen geleden maar meiden ik ga maandag weer in de pen hoor... ben weer druk aan het werk en heb dan vakantie, lig nu ook in bedje Dus ben jullie niet vergeten!
Ik zou ook wel een brief willen ontvangen hoor Uiteraard stuur ik er an ook eentje (of meerdere) terug
Dames, dames... ik heb al 2 weken niet teruggeschreven en ik schaam me dien Ik ben zo op van de zenuwen dat ik er niet aan toe ben gekomen... maar ik beloof deze week (waarschijnlijk morgen) echt terug te schrijven hoor! @limegreen: wat een fantastisch papier!
Hoi, Ik heb net 2 brieven geschreven! Eindelijk even wat tijd gehad hihi. Helaas nog wel saai lijntjes papier. Dus meiden hoop dat ze goed aankomen. Kids gaan ze nu op de bus doen
Ik had je al een hele tijd geleden een brief gestuurd waar mijn adres in stond maar nog geen reactie gehad, dus ik dacht je zal wel teveel penners hebben en een selectie gemaakt hebben ofzo?
Huh?? Ik heb geen brief van jou gehad? Jee dat meen je niet he, zitten we op elkaar te wachten.. Ik heb echt alleen maar 2 brieven gehad, van Marjolinos en Kimmetjuh.. Sorrie dat je dus heel de tijd zit te wachten