Hier is de post altijd de vraag of hij aankomt, daarom vroeg ik van de week ook of die meiden mijn brief hebben ontvangen. En vandaag is er een brief gegaan naar 1exmom en sjors. Dus meiden hopelijk krijgen jullie hem wel aan!
ohhh Caruli wat gek! Ik dacht al waarom laat ze niet even wat weten haha ja en ik zet er eigenlijk ook nooit een afzender op dus dan krijg ik m ook niet terug. Nou dan zal ik maar opnieuw een brief gaan schrijven haha
Ik vind het wel balen zeg.. Zonde. Stomme tnt Nee ik laat altijd iets weten al is het misschien wat laat
Chantal, wel ontvangen, al zaterdag alleen nog geen tijd gehad om te reageren. Wil je wel deze week nog beantwoorden!
Caruli hier ook ontvangen, ga het weekend is even aan het schrijven, tot nu toe druk druk druk, komt ervan mijn kereltje eindelijk weer thuis. Kan geen stap zonder hem doen, slaapt in mijn bed, wordt hysterisch als ik er niet ben. Erg zielig en kost erg veel energie
Gelukkig dat hij goed aangekomen is Doe het maar rustig aan meid! Jij en je ventje gaan voor, dikke knuffel.
Heb een aantal terug geschreven en moet nog een paar doen, maar ben behoorlijk ziek (hang de hele dag boven de wc pot) dus kan even duren hoor...