Vandaag een leuke cupcake brief binnen... Dit weekend gaat mijn man weg voor werk voor een week, ik ga proberen te schrijven.. En anders de week er na als hij weer terug is ... Hoe is het verder met de pendames hier??
supi ontvangen Ik ga van het weekend weer schrijven, nu met alle vakantie drukte en de warmte is het er een paar dagen niet van gekomen. maar het komt eraan!
Hoi dames, Penvriendinnen hih leuk zeg!!! wie wil mij als penvriendin erbij??? Lijkt me heel erg leuk om zo in contact tekomen met andere mensen!! aangezien ik 4 kinderen heb zijn mijn contacten veel minder geworden!! Hoor het wel
hier geen post meer ontvangen dus ook nog niet aan het schrijven kunnen gaan hier begint maandag het normale ritme weer, vakantie zit er weer op
Nou dames... Mijn zondag besteed aan bijwerken van de post dus mijn penmaatjes kunnen post verwachten deze week.
Ik ga vanaf morgen weer schrijven, heb er maar 1 terug te schrijven. Dus mocht iemand nog willen 1stexmom: ben benieuwd
Wat onwijs leuk om te lezen dat er meer meiden/vrouwen zijn die vroeger veel brieven geschreven hebben en dit nu missen. Ikzelf zou het ook weer erg leuk vinden. Heb 'vroeger' meerdere penvriendinnen gehad door het hele land. Superleuk! En twee jaar geleden heb ik een tijdje aan Postcrossing gedaan. Dit wil ik ook weer oppakken. Kaartjes ontvangen uit en sturen naar allerlei landen: hele leuke uitvinding! Pennen er vrouwen uit dit topic nu ook echt met elkaar?
Ann, Ja je kunt je opgeven in dit topic en de meiden die nog niemand hebben of nog een plekje hebben reageren. En dan beginnen met schrijven .