Echt leuk! Nou, bij deze geef ik mij op! Wie heeft nog geen penvriendin of kan er nog wel eentje bij hebben?
Zou ook gaan schrijven met twee dames van het forum, (afgesproken toen het topic net bestond) helaas heb ik tot op heden niks gehoord Zijn er meer meiden die zouden gaan schrijven en niks meer horen? Of ben ik de enige?
Hier zit de vakantie er weer op dus ik kan weer volop aan het schrijven. nu wachten op de brieven haha
Wat superleuk! Ik heb meerdere pagina's van dit topic gelezen en heb er weer helemaal zinin! Vroeger idd heel druk gepent met twee meiden soms wel een heel boekwerk haha kvond dat altijd zo leuk als er dan weer iets kwam. 1 heeft zelfs een week bij me gelogeerd. Maar helaas verwaterd. Ik zou ook heel graag weer willen pennen maar kzou niet weten hoe te beginnen. Wat zet je in je eerste brief? Hihi wie durft het met me aan? Wie wil mij brieven sturen? Lijkt me heel leuk namelijk Groetjes
Na veel vertraging is jou brief gister op de bus gegaan, dus denk binnen 2 weken krijg je hem in jou brievenbus.. Ik heb jou brief pas 2 weken geleden binnen gekregen( lang onderweg geweest? )
Hier ook heerlijk een weekje naar bali geweest en een week thuis zonder man dus niet veel tijd gehad!!!
Zo die brief is zeker lang onderweg geweest Nou ben blij dat er toch een brief onderweg is Leuk, leuk Groetjes.
Oh zebra, ik schaam me diep, ik heb nog geen tijd gehad om te antwoorden! Ik zal kijken of ik het vandaag of morgen nog red.
wat superleuk zeg! Hier ook altijd penvrienden gehad over de hele wereld. Maar toen kwam de mail... Ik ben er ook wel voor in dus wie wil kan zn adres Pb-en