Whoop Whoop!! Vandaag een brief en kaartje ,van de zelfde penvriendin.. Helemaal leuk dit pennen, elkekeer als ik een brief krijg ben ik toch wel heel benieuwd wat er is staat...
limegreen, jou brief is gister weer gepost, dus zal er met een week of 2 wel zijn de andere brieven ga ik deze week op reageren, druk geweest dus heb de tijd genomen voor 1 brief per keer
Wat een leuk idee om weer te gaan pennen! Vroeger had ik ook altijd penvriendinnen. Was veel leuker dan e-mailen. Als iemand wilt pennen pb dan maar
Ik heb gisteren drie brieven op de post gedaan! En vandaag mijn tweede brief ontvangen. Zo leuk dit! Word helemaal blij als ik een envelopje tussen de post zie liggen met mijn gegevens erop geschreven. Beter dan die blauwe enveloppen, haha!
Gister 2 brieven gehad! Dit is echt onwijs leuk ik betrapte me er de laatste tijd dat ik iets vaker dan normaal in de gang ging kijken of er misschien al iemand langs geweest is. 1 brief alweer geschreven dus zo als baby gegeten heeft weer hup de wandelwagen in en hondjes weer mee en daar gaan we weer! Dit is nog goed voor mn conditie ook al dat schrijven. Veel te leuk!
Mijne komt eraan! Brief ligt al sinds zondag klaar maar had vandaag eindelijk tijd om naar het postkantoor te gaan voor postzegels (half uur lopen, pff)..
Vandaag weer een brief ontvangen! Morgen worden er weer een aantal beantwoord. Kan niet wachten om weer 'in de pen te kruipen'!
Meiden ik heb er een paar ontvangen Helaas nog niet een goed moment gehad om terug te schrijven, maar komt goed!
Ik heb plek hoor, dus als jullie ook een brief willen ontvangen moeten jullie je adres even sturen in een pb
ik heb ze klaar liggen voor verzending...ze gaan woensdag op de post. waarschuw wel dat ze heel saai zijn deze keer!