@Ryanne & @Maxellera: Ik heb jullie brieven vandaag beantwoord, dus jullie zullen morgen mijn brief ontvangen! @Pugga & @1steXmom: Jullie brieven beantwoord ik morgen, dus die zal maandag of dinsdag bij jullie in de brievenbus zitten!
Hij loopt nog stees niet goed... Zijn linker voet is ook een stuk dikker.. Morgenochtend ga ik maar weer langs de huis arts.. Afgelopen donderdag foto's laten maken maar er was niks op te zien , en we moesten het even aan kijken het weekend... Gelukkig heeft hij geen pijn maar hij loopt wel mank..
Soms zijn kleine breukjes niet te zien op een foto. Maar als hij geen pijn heeft.. Hopelijk gaat het snel wat beter meid
Hopelijk gaat het snel wat beter limegreen. Zebra ik probeer vandaag of morgen je brief te beantwoorden, briefpapier al uitgeprint dus als ik tijd heb lekker aan beginnen! Iemand trouwens iets van xxmelisxx gehoord? Ik heb haar al een tijdje niet gezien hier en mijn brief van juli is nog niet beantwoord (niet dat dat erg is). Misschien ziek of wat anders??
Supi als ik bij zoeken naar xxmelisxx zoek, krijg ik geen resultaat, misschien even een bericht van haar zoeken en op dr profiel kijken. misschien heeft ze haar account verwijderd?
Ik zal even kijken zebra, is een goed idee. Trouwens ga zo mijn brief aan jou posten, dan weet je dat alvast Net op tijd klaar, want mijn boefje is wakker geworden!
Ik blijf het echt leuk vinden die post hihi. Net ook weer eentje teruggeschreven besloot bij blaadje 5 dat het voor nu wel even genoeg was hihihi nu hopen dat het droog word dan kunnen we hem vanavond nog posten
Oh wat schaam ik me heb door alle hectiek nog niks geschreven.. Had toen ik dit topic opende niet gedacht dat de kids me zo bezig zouden houden.. Ik ga mijn best doen meiden!
Zo ben ook weer terug van me vakantie kan nu wel weer een brief schrijven dus wie heeft er nog een plekje?pb me maar.
Hoi meiden wat enorm Leuk !! Ik zou ook graag met iemand schrijven dat lijkt me zo gezellig weer een kaart of een brief op de mat. Was laats boer zoekt vrouw aan het kijken en die knutsels die voorbij kwamen das toch wel leuk he... Ik ben Nicole ben 27 heb een zoontje van bijna 4 en zou het heel erg leuk vinden om met iemand te schrijven ! Stuur me maar een pb !! Ik hoop echt dat ik weer eens gezellig met iemand kan schrijven Groetjes
Ik heb er al een aantal en minder tijd dan ik dacht vandaar dat ik niet nog meer penners wil, anders krijgt iedereen zo'n korte brief