Is er heeeel misschien nog iemand die een beetje inkt en een velletje papier over heeft om gezellig met mij te pennen?? Lijkt me echt leuk!
Hij is weer ok gelukkig .. We hebben 3x een x-ray laten maken en er was niks te zien.. Aan komen de maandag op vakantie voor 4 weken dus ik ga proberen de brieven voor die tijd op de bus te doen.. ( sorry dat het zo lang duurt )
zebra vreemd dat mijn brief niet is aangekomen, heb hem persoonlijk op de post gedaan, zucht. Hier baal ik zo van! Waren echt drie kantjes bah allemaal voor niks als ik pech heb Ik kan nog wel een penvriendin gebruiken hoor, momenteel nog maar eentje dus leuke post is altijd welkom, stuur maar een pb wie wil dna krijg je mijn adres
Mayfair, gisteren heb ik je brief op de post gedaan Mijn kleine man sliep dus kon gelijk aan de slag haha
Dames dames... ik heb het weer een beetje laten afweten... Ik heb het momenteel zo druk met nieuwe baan, kind dragen(erg vermoeiend), verbouwen thuis dat het schrijven er een beetje bij in is geschoten... Dit weekend ga ik de brieven die ik nog heb liggen beantwoorden hoor! Excuus...
ik had vroeger een penvriendin en zijn elkaar uiteindelijk uit het oog verloren. vorige jaar haar opgezocht op hyves en sinsdien weer contact. in juli is zij bij mij geweest en hebben elkaar weer na 15 jaar ofzo weer gezien. het blijft erg leuk geschreven post.