Ik heb hier inderdaad ook last van. Een brief zou onderweg zijn, maar nog niet ontvangen. Ook heb ik een brief terug gestuurd naar: Pugga, maar weet niet of deze al is aangekomen?
Pugga: Brief is aangekomen! Ik schrijf je zo snel mogelijk eentje terug Supi: Goed dat de brief is aangekomen. Ik heb zelf een gewone postzegel gebruikt die wij bij binnenlandse post ook gebruiken. Flixbilly: Jij mijn brief al ontvangen vandaag?
Vreemd, ik ga morgen naar Pugga en Snoezelke opnieuw een brief schrijven en posten. Gelukkig vindt ik het leuk om te pennen, maar wel ontzettend jammer dat de eerste brieven nog/niet aan gekomen zijn. Meiden ik hoop dat jullie eind van de week een brief zullen ontvangen.
Helemaal niets nog vanniemand kvraag me af of ik soms iets verkeerds geschreven heb ofzo. Of dat ik soms een hele slechte postbode heb
Wat raar! Ik heb je sowieso een brief gestuurd en omdat er een kaart bij zat heb ik er 2 postzegels op gedaan om zeker te zijn dat hij zou toekomen. Met diezelfde postzegels heb ik al brieven naar Nederland verstuurd en 1 daar van is aangekomen dus volgens mij ligt het niet bij mij. Wel stom dat hij niet aan komt :x
whahaha snoezelke, had jij al wat van mij ontvangen? Ik had te weinig porto betaald, het is wel doorgestuurd, maar mocht alsnog extra bijbetalen. Volgende keer ga ik wel naar de winkel om hem te posten hihihi. Was deze keer wel een aparte envelop, volgende keer een gewone.
Fijn dat hij binnen is snoezelke. Mayfair en zebra weet niet hoe het zit maar heb nog steeds geen post ontvangen Vaag die tntpost zeg