Ik schrijf iedereen terug eens ik mijn operatie achter de rug heb (15/02). Want dan heb ik weer wat te schrijven
de mijne zat in een gekleurde envelop ben benieuwd of ze dit keer wel allemaal aangekomen zijn is me al eens gebeurd dat ze niet zijn aangekomen vandaar
pugga jouwe is binnen gekomen en die ga ik straks even beantwoorden woezeltje1 nog niks binnen gekregen die zal dan morgen wel komen leuk!! leuk elke dag naar de brievenbus lopen en hopen dat er kaart of brief bij zit!
vandaag die van woezeltje1,talvi,supi jullie brieven zijn binnen en ga zo even terug schrijven en als mee zit op tijd in de brievenbus!
Ik heb hier nu 5 brieven liggen (2 in de laatste 2 dagen bijgekregen). Ik word morgen geopereerd en dan schrijf ik jullie daarna allemaal terug!
Sorry meiden maar ik heb de tijd nog niet gehad om terug te schrijven. Ik dacht, veel rusten dus veel tijd maar iedereen vind het tijd om op bezoek te komen. En tegen dat ze weg zijn ben ik helemaal op
talvi ik heb je brief ontvangen hoor! ga even kijken of vandaag op de bus nog lukt en anders zeker morgen @snoezelke lekker rustig aan we lopen niet weg