Fijn dat ze binnen zijn gekomen! @snoezelke, ik kijk uit naar je brief haha @marszie, als het goed is krijg je vandaag mijn brief binnen.
Woeps ik kreeg nog een verjaardagskaartje ook, ik hou het wel even zo en schrijf maar één brief (was al gepost was op dat moment)
Marszie ik heb je brief ontvangen. Heb ook al weer 1 teruggeschreven, gaat morgen op de bus Mocht er nog iemand een penmaatje zoeken, pm me maar
Marszie, vandaag je broef gekregen. Alvast een leuk toepasselijk papiertje voor je uitgeprint haha, morgen maar weer schrijven en posten, vanavond zal het niet meer gaan lukken.
snoezelke niet binnen gekregen wel de brief van pugga! morgen ga het antwoord op de bus... ik heb nu te veel pijn om te lopen jammer genoeg
Marszie en Angel1990 : jullie brieven heb ik vandaag gepost. Snoezelke : ik heb nog geen brief ontvangen..
Ik heb ook nog niets snoezelke maar post moet vanaag nog komen dus wie weet. ik heb alles weer verstuurd de afgelopen week dus ikwacht weer rustig af
Ik heb niet alles gelezen en misschien heeft iemand het al gezegd, maar misschien is postcrossing wat voor je, www.postcrossing.com Ik heb onderstaande even gekopieerd van de site: What is Postcrossing? It's a project that allows anyone to receive postcards (real ones, not electronic) from random places in the world. Learn more. How does it work? Request an address and a Postcard ID Mail the postcard to that address Receive a postcard from another postcrosser! Register the Postcard ID you have received Go to number 1 to receive more postcards! Ik zag dit een keertje staan in een krantje van de post, vond het wel een grappig idee, zelf ook een paar keer gedaan. Dit is dan alleen wel steeds naar andere mensen en niet met dezelfde, maar je kan toch weer ´echte´ post in de bus verwachten
ik doe dit al heel actief en vind echt heel leuk de leukste en mooiste kaarten hangen hier aan de muren in de wc als decoratie echt heel leuk!
Snoezelke ook ik heb gisteren post van je ontvangen, als het lukt gaat er nog vandaag eentje op de terug weg! Marszie, doe je het rustig aan?
talvi en supi zijn binnen hoor.. dit weekend ga jullie allemaal terug schrijven! word zowat een dag taak haha 4 brieven in totaal lol... @supi ja doe rustig aan als ik pijn heb languit op de bank of even uurtje op bed! mijn lichaam geeft duidelijk zijn grenzen deze week aan.. normaal ben koppig en ga ik door maar moet nu natuurlijk ook op uk denken dus verplicht soms niks doen ( is ook soms lekker hoor haha)
meiden meestal ben wel van snelle antwoorden maar heb best wel druk druk en niet de rust kunnen vinden om te schrijven maar ga snel mij best weer doen hoor haha nog even geduld hebben dus