Snoezelke, morgen gaat er een brief voor je op de post. Ik voel me al een paar dagen erg moe en beroerd dus het is me niet gelukt om eerder te doen.
hoi dames ik zou het ook leuk vinden om met 1 of 2 mensen te schrijven of mailen. ik ben 31 ik heb een Wajong uitkering door een hartafwijking en ben volledig afgekeurd dus veel thuis. In juni verwachten wij via een draagmoeder ons kindje. Ik ben in juli 2011 getrouwd. Ik zou het erg leuk vinden als er iemand is rond mijn leeftijd om mee te pennen hobby;s zijn: dieren, kinderen,creatief zijn, buitenleven, lezen, wandelen en fietsen ( met mooi weer en helaas niet te lang wegens energie probleem) uit eten, of naar de musical cabaret of film enz.. internetten , muziek en nog veel meer.. ik ben benieuwd of er iemand met mij zou willen schrijven of mailen.. je mag me een pb-tje sturen en het zou leuk zijn als je kort iets over Jezelf zou vertellen . groetjes
Ben beneiwud Marszie! Hopelijk komt hij vandaag binnen Heb alweer nieuw papier voor je uitgeprint, lekker lenteachtig.
wensdroom: Ik ben 24 dus niet echt dezelfde leeftijd maar vind je verhaal wel erg mooi! Fijn dat je zo toch nog mama kan worden!
hoi ik heb helaas nog geen pb van je ontvangen. snoezelke: leeftijd hoeft niet perse hetzelfde te zijn, soms zegt leeftijd niet alles als er maar een klik is.. iig bedankt voor je berichtje
Haha anders moest ik 2x naar het postkantoor fietsen dus ik dacht ik doe jou ook alvast een brief terug
Na 3 brieven geschreven te hebben heb ik wel kramp in mijn hand ja haha. En mijn papier is op dus morgen eerst nieuwe halen
Hoi, Schrijven jullie echt brieven aan elkaar op postpapier of gewoon wat je toevallig hebt of op kaartjes? Groetjes
ik schrijf ook gewoon op lijntjes papier... je kan briefpapier kopen of zelf printen natuurlijk! kaarten stuur ik via postcrossing
nou mijn printer doet ook totaal niet wat hij moet doen... vriendlief mag er dit weekend even naar kijken want ik heb vanmiddag weer ff zitten klooien maar ik krijg de neiging om dat ding van een flat af te gooien hahahaha
Ik heb heeeeeeeeeel veel postpapier zeker 50 blokken allemaal via internet kan wel wat sites plaatsen.