hmmm hier gaat het allemaal niet zoals gepland en mega last vna nesteldrang haha dus vanavond ben alleen thuis dus dan ga er even voor zitten zodat morgen op de bus kan
Ik heb mijn eerste brief eersgisteren gekregen! helemaal blij mee! Morgen maar weer even verder met mijn brief om terug te sturen
ik heb je brief binnen marszie, het zal denk ik vrijdag worden voor hij op de post gaat. Snoezelke je brief gaat vandaag op de post!
is goed hoor... ik zie wel verschijnen je heb lang genoeg op mijn brief moeten wachten dus neem je tijd haha
Doe rustig aan hoor ik zie het wel verschijnen TalVi heb je brief binnen hoor alles onder de glitters haha Zal in deze dagen terug schrijven
Even een vraagje voor de meiden die met mij schrijven: zit er nog iemand op een brief van mij te wachten? Volgens mij heb ik alle brieven wel beantwoord maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid
hahaha talvi nee jij zit op brief van mij te wachten lol ik kan mij zelf er echt niet toe zetten ga morgen een poging doen beloof ik haha
Bericht aan de meiden waarmee ik schrijf: mijn brieven zullen even op zich laten wachten, ik lig sinds zaterdag in het ziekenhuis. Maar ze komen zeker, ik vergeet jullie niet!