Potverdikkie, ik overal zoeken om briefpapier, dat verkopen ze dus echt nergens... Heb dus maar heel veel stickers gekocht om de brieven wat op te leuken En zoals eerder gezegd, heel suf... een map om alle correspondentie in te bewaren Ik ben er dus helemaal klaar voor!
Ook niet via internet te vinden?? Zal is voor je kijken! Briefpapier bedrukt bloem blok 40 vel | Budgetprijs 1,29 | Papierwaren | Schrijfwaren | Online Winkel | Discount Postorder Warenhuis Budgetland
Ah mooi! Online had ik nog niet gekeken nee. Ga meteen ff wat inslaan! Zijn er al meiden die iets hebben ontvangen?
Gecondoleerd Caruli! Heel veel sterkte gewenst! Ik heb twee adressen een Nederlandse en een buitenlandse, volgende week wil ik er even voor gaan zitten aangezien ik dit weekend met bruiloft en verjaardag van mn zoon heb. Heel druk dus haha.
ja ik!!! vandaag de eerste brief! super leuk om zo eens de brievenbus te openen en niet alleen loonstrookjes, bd brieven ed erin te zien liggen!
Hahaha mooi zo! Hihi ik ben ook zeer benieuwd! Heb zojuist mijn 1ste brief op de bus gedaan, ik vertel niet naar wie😃. Surprise!
Ik heb nog een site gevonden www.pp-junkie.com ,daar hebben ze een heleboel van die hebbedingetjes voor "penners"... ik werd er gelijk hebberig van Hier nog niks binnen,lijkt me ook sterk,aangezien ik bij de meeste de eerste was die een brief ging schrijven.. Mijn brievenbus loopt gelukkig ook niet weg hoor en is erg geduldig
Ow jee... Nu heb ik alweer spijt van die brief... Had wel wat meer kunnen doen dan alleen een paar stickers hihihi! Degene die hem ontvangt... Ik probeer elke brief beter te worden hahahahahajahha.
Dat heb ik dus nu ook he... diegenen die mijn 1e brieven moeten haast wel denken: Wat een saaie doos!! En het stomme is,ik wou zoveel opschrijven,maar t kwam er ff niet uit.. en om nou gelijk iemand 30 kantjes aan brief te sturen is ook weer een beetje te enthousiast eigenlijk. Ik ga morgen ook is kijken voor stickers enzo,goeie tip van je! Thanks
wat ik gedaan heb is een vel van een scrabook boek gepakt en daar mijn brief op geschreven... die kun je voor niet al te veel geld kopen bij de action... @sylvia1982, helemaal niet saai... juist leuk want je enthousiasme sprong erin uit!
Hahaha herken het helemaal! Heb nu 2 kantjes... Volgende x maar weer wat vertellen... Maar je moet er ff ingroeien denk ik. Moet elkaar ook ff leren kennen toch? Die stickers bij de action gekocht! Voor een paar euro echt mega veel hihi!
\ Ohhhh,gelukkig maar Jullie brengen wel goeie ideetjes hoor,toch morgen idd ff naar Action..dat ik daar nog niet aan gedacht had.. misschien heeft Hema ook wel wat,of de Zeeman.. morgen maar ff een rondje doen denk ik Heb net ook op die site van pp-junkie gekeken,daar hebben ze ook hele leuke dingen,maar vind m dan weer duur,dat je dan voor bijv. 10 velletjes papier 3 euro ofzo betaald.. of ben ik dan een krent? Dat zijn toch vaak van die kleine velletjes,waar ik net 3 zinnen op kwijt kan? Zag ook schrijfblokken,die lijken me ook wel wat..
Ja, Sylvia, ik dacht inderdaad meteen" wat een saaie doos" Nee, natuurlijk niet, hartstikke leuke brief. Maar ik kan je vast verklappen dat ik ook niet aan iets opleukends gedacht heb hoor... Gewoon een saaie blauwe pen op wit lijntjes papier. Maak ik een andere keer wel goed, haha!
Haha,ik zei het ook niet om te horen dat het geen saaie brief was hoor.. ik schrijf dan in een opwelling en later denk ik dan,shit,dit en dat had ik misschien ook wel kunnen schrijven.. Voor de volgende brieven dan maar he
Ik doe het nog steeds papier is lastig te krijgen maar genoeg webwinkels ik schrijf in binnen en buitenland heb gister al mijn papier ingepakt voor verhuizen 3 dozen vol met papier en stickers love it
Ik schrijf ook met geditineerde 2 jongens op dit moment doe dit al 11 jaar En mocht iemand willen schrijven met mij pb mij dan even
@sylvia, ga vanvond ervoor zitten om je brief te schrijven, heb er nog geen tijd voor gehad. ( werken zou verboden moeten worden )