Ik heb in de BREAK OUT gestaan met een oproepje voor penvriendinnen! Ik vond dat super leuk! Helaas was het verwaterd maar heb het toch een tijdje gedaan met wat meiden (is inmiddels wel 13 jaar geleden) Het lijkt mij best wel leuk!!! Dus hou mij ook aanbevolen leuk topic carulli , echt ouderwets maar ontzettend leuk haha
Hahaha mooi die tips over dat papier MamavanShaun! Ik ga binnenkort daar ook ff kijken! Ik heb nu nog 'gewoon' lijntjes papier (moet wel met lijntjes hebben, anders is het straks helemaal onleesbaar) maar leuk ze op met stickers en poezieplaatjes Hoop dat ik er steeds beter in ga worden hahaha!
Nee alleen in de winkel volgens mij en het zijn lijntjes ik heb inmiddels zoveel papier 3 grote verhuis dozen vol en decotape plakband met figuurtjes erop
Mijn vent zei gister of eergister (ben het precieze vergeten haha) Ga je je oude hobby weer oppakken??
Ik heb even pauze kapsalon eten (heb me een vreetkick sinds pilstop) mijn vent kent me niet anders hihi
Zoveel hihi cute is my name, kawaii-shop, penpal junkie! Most cute, postpapier enzo, Postpapier - LetterSets.com, Postpapier | By Kris webshop en workshops dit zijn er een paar als je die namen intoets op google kom je bij de shops En ik ruil heel veel met meiden zo bouw je ook wat op
Oh ja en schriften met motief blaadjes of notebooks (zo heten ze) gebruiken we ook slopen de kaft er af bijknippen en je hebt een stapel papier
Caruli, gecondoleerd.. Heel veel sterkte meid! T lijkt me erg leuk om met iemand te pennen!! Weet alleen niet wie er al pen-dinnetjes heeft, dus mocht iemand nog willen...? Stuur me maar n PB
En op marktplaats heeel veel diddl papier (laat je niet afschepen is voor een blok a5 niet meer dan 2 euro) en rommelmarkten heel veel diddl je moet wel goed zoeken
Of toets op marktplaats postpaier in daar zit een meisje uit Wormerveer die is erg goedkoop voor het soort papier dat is kawaii papier uit japan is helemaal geweldig papier
Dat disney papier wat er op staat is in de winkel 1 euro dus niet kopen oh en sommige blokkers hebben in de euro hoek van kinderen setjes disney papier hangen hier kost een setje 50 cent 10 vellen papier enveloppen en stickers
Ja sorry haha sticker moet je bij action kopen en decotape ook is leuk om de enveloppen mee dicht te plakken
Mwahahahahaha nee maakt echt niet uit! Juist goed al die tips! Vind alleen mijn brieven zo saai nu 😳
Komt vanzelf wel hihi of even langs kruidvat/hema/blokker gaan en je kan ze op vrolijken met stickers En het gaat om de inhoudt niet het papier
Stickers heb ik hoor! Heb me gister helemaal uitgeleefd bij de action! Komt helemaal goed hihihi! Inhoud komt ook wel goed denk ik. Dat is het mooie, je kunt ook iets langer over een brief doen dus genoeg te vertellen