Jarne of Joren, allebei heel leuk, mooie klank, krachtig en toch stoer, en ook bijzonder maar niet raar. Jarno vind ik heel lomp (gek hè, het is maar 1 letter verschil) en Jander te vreemd en gekunsteld, alsof je op deze manier ene Jan en Sander wilde vernoemen. Nander, Lander of Wander, of Leander, vind ik dan wel weer 'normaal' en ook erg leuk trouwens!
Jarno is eigenlijk de enige naam die ik ken. Ik vind het een leuke naam, dus heb daarop gestemd. Joren vind ik ook leuk. Jarne en Jander doet me denken aan Arne en Sander, maar dan met een J. Daar zou ik minder snel voor kiezen denk ik.
Joren. Leuke klank en hou wel van iets bijzonders. Jander en Jarne klinkt niet. Jarno is leuke naam, wel weer iets gewoontjes
dankjewel voor de reacties! Hier in Belgie is Jarne iets "normaler" dan Jarno maar we hebben ook wel net graag namen die niet vaak voorkomen. Jarno is dan ook weer iets internationaler vinden wij. Jander vind ik zelf ook te vele op Sander, Lander, Xander etc lijken maar ML vindt deze leuk dus daarom er ook ff tussen gezet En voor t zelfde geld is t een meisje dus dan moeten we toch op zoek naar iet anders