Hallo, Ik heb even een vraag. Vorige week dinsdag heb ik een echo gehad. Ik was toen 8 weken en 5 dagen zwanger. Alles zag er prima uit en de meting gaf aan dat het zelfs een dag voorliep op groei! Aangezien het de vorige keer mis is gegaan zijn we natuurlijk superblij. Maar nu heb ik even een vraagje over de echo. In mijn album staat mijn echo en nu vragen we ons af wat nou dat lange 'iets' is. De verloskundige kon het niet met zekerheid zeggen. Nu vroeg oma in 'spé' ook al wat dit is. En het maakte me nu toch wat onzeker. Ondanks dat de verloskundige het er allemaal erg goed uit vond zien! Heeft één van jullie enig idee wat dit is? Groetjes SAM
hoihoi, Dat lange iets.....mmm wat bedoel je? de beentjes? Lastig om dat lange iets te vinden.... Heb je een duidelijkere beschrijvind. Imke
HAHA, ik zal het proberen.. Je hebt dus het hoofdje en het rompje op de foto en dan gaat er vanonder'zijkant vanaf het rompje een 'beentje?' naar rechts.. Vk zei eerst beetje, maar later zei ze dat ze niet zo goed wist wat het was. Hoop dat je me nu begrijpt!
Hoi Sam8, ik dnek dat ik begrijp wat je bedoelt. Waarschijnlijk doelde ze inderdaad op de aanleg van een beentje. Anders kan het ook nog het navelstrengetje zijn. Niets engs dus, maar gewoon nog net te klein om er een goed woord aan te geven! Groetjes Brigitte