is het waar dat je baby het onprettig vind als je peper of gekruid eten eet? Ik doe dit al mn hele zwangerschap ( ben ik gek op) maar hoorde van de week pas dat dat niet mocht
volgens mij maakt het niets uit, het maakt wel uit als je de hele zwangerschap bijna geen pepers eet en als je BV gaat geven wel dat dan de kleine er last van zou kunnen hebben. trouwens de hele middelandse zee regio en verder (zuid oost azie) eet pepers/ veel kruiden zoals ik chocolade eet en ook die krijgen allemaal baby's
Ik eet ook gewoon met kruiden. Op voedingscentrum.nl staat ook niet dat het niet mag/kan. Straks met BV geloof ik inderdaad wel.
nee kan geenkwaad hoor.... ik dnek dat ik geen leven zou hebben zonder mijn kruidjes en sambal...maar gewoon met mate !
het kan volgens mij geen kwaad maar of de baby het niet prettig vindt.....? we kunnen het de baby helaas niet vragen
In de zwangerschap kan het zeker geen kwaad, maar pas op als je borstvoeding geeft, de baby kan dan darmkrampjes krijgen van de scherpe maaltijd die jij hebt genuttigd.