Nee, hier pas als de sint in het land is!!! Ik ben er dan ook weer niet zo dol op dat ik het nu niet kan laten liggen.
Lekker lekker, kruidnootjes! Maar ik heb er nog geen gekocht! Loop er in de winkel altijd zsm voorbij!
Ik heb hier al een zak taai taai op gegeten, hmmm! Ligt weer een nieuwe (nog dichte) in de kast. ZO lekker! Ik heb ook wel zin in echte lekkere verse pepernoten, en dan liefst met van die donkere randjes er aan, ZO lekker!! Ik heb honger nu... dit is geen goed topic als je nog moet eten.
Ohh wat erg he dat ze al in de winkel liggen, NOT hmm ben gek op gevulde speculaas, marsepein en kikkers & muizen. Heb maandag nog 3 zakken kikkers & muizen gehaald en nu al op
Ik koop ze altijd pas in december... Want anders vreet ik me er helemaal suf aan. Op de een of andere manier..... Blijf je er van eten. Dus uit zelfbescherming koop ik meestal 1 klein zakje begin december en een hele grote voor pakjesavond... Waarvan natuurlijk ook na pakjesavond nog wel gegeten kan worden.
Ik heb gisteren een kruidkoek gebakken, het rook heerlijk naar de decembermaand in ons huis. Zat nog te twijfelen of ik nog wat pepernootjes ging maken, maar toch maar niet gedaan haha
vorig jaar had ik zwangerschapssuiker rond deze tijd. Wat een marteling! op mijn "bucketlist" voor na de bevalling stond ook echt pepernoten.
Heb nou in 1 week tijd al 2 grote verpakkingen speculaas brokken gekocht is echt niet goed!! Ik neem nu zelfs vaker thee omdat de speculaas er zo lekker bij is?