Lekker eten waar je zin in hebt toch! Als dit echt zo erg zou zijn, dan had de verloskundige je waarschijnlijk wel gewaarschuwd ervoor... Maar dat is niet zo, dus ik eet lekker pepernoten enzo....al is het wel weer erg vroeg, ik kan ze toch niet laten liggen...
Yippy pepernoten! Eet ze gewoon en buikmans doet het super hoor. Dta het gevaarlijk zou zijn is echt dikke onzin volgens mijn gyn. Je moet er namelijk wel honderden kilo's van eten wil kaneel enig effect hebben. En hoe erg een zwangere vrouw soms ook kan kanen, die honderden kilo's krijg je echt niet weg Oh weet je welke lekker zijn? Die met chocolade eroverheen *zucht*
ik beken, ben taai taai verslaafd! had 1 zak gekocht en tegen mezelf gezecht niet meer dan 2 per dag, helaas het werd 2 uur en de zak was leeg
hier ook een taaitaai verslaafde. De eerste zak is ook al leeg.. Maar niet teveel halen, want het gaat altijd snel bij mij... Maar, wel blij dat het nu weer winter wordt Taaitaai, marcepein *stuitert naar de supermarkt*
ik ben maandag expres heel snel en met een boog om de stelling heen gelopen, had even een 2strijd met mezelf, verstand zei nee, de rest zei ja. maar goed 11 nov sintmaarten komt eraan, altijd weinig kids aan de deur (hebben geen werkende deurbel hahaha) kan ik de rest opsmikkelen(tenzij mijn vriend voor is geweets, maar koop voor hem wel reep marsepijn met chocola= hij ff zoet)
Ik heb ook al een kilo zak pepernoten weggewerkt (wel in 3 dagen hoor, of was het nu 2 ) en ook taaitaai popjes overleven het hier niet lang. Gelukkig doen wij maar 1x per week de boodschappen, dus 1 zak van beide en daar meoten we het dan maar weer mee doen. Mijn man is net zo erg als ik, dus is altijd een groot gevecht als de zak bijna leeg is Kaneel is idd alleen erg als je een heel bakje (kaneel dan he, geen pepernoten) in 1x naar binnen zou werken. Een zak pepernoten of een kaneelstok op zn tijd kan helemaal geen kwaad (op de kcal na dan ) volgens mijn vk en gyn allemaal een beetje overtrokken dat kaneel slecht zou zijn. Een normaal mens krijgt zelfs in een vreetbui niet eens zoveel binnen.
*mist de pepernoten, taai taai en alle andere Sinterklaasdingen* Toch maar eens mama lief aankijken of ze nog wat kan meenemen in November.
Eh nee. Sinterklaas kennen ze hier niet. Wel kerst. Vandaar dat al die kerstdingen hier al liggen. Chocolade kransjes, Lebkuchen, kerstballen, kerstbomen. MAAR in mijn beleving begint kerst pas op 6 december. Ja toch? IK WIL PEPERNOTEN!
Hahaha inderdaad, voor kerst is het erg vroeg.. maar komt natuurlijk omdat ze daar de pepernoten overslaan. GRRRRRRR irritant lijkt me dat... wat HOU ik toch van pepernoten