pepernoten,taai taai,en al die lekkernijen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door music4life, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha :)

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Je kunt nooit teveel pepernoten eten!

Peperrrrrrnoten!

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

help mijn papa is gemeen, ik werk bij hun aan huis en rond 11 uur ff naar binnen gegaan om wat drinken te halen (en wc stop natuurlijk) legt hij voor mijn neus 1 hele zak taai taai neer :evil: :oops: :oops:
    oftewel minstens 20 naar binnen gewerkt, en ze waren niet eens zo lekker (eigen merk van en supermarkt)

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ook lekker: zelfgemaakte appelflappen! Ik heb net de eersten van dit seizoen weer uit de oven gehaald, hmmm! Op de één of andere manier horen die voor mij ook echt bij regen en kou en de wind enzo.

Gewoon appel klein snijden, mengen met kaneel en suiker, op een plakje bladerdeeg leggen. Bladerdeeg dubbelvouwen zodat je een driehoek hebt, randjes dichtvouwen, bovenkant bestrooien met suiker en dan zo'n 16 minuten in de oven (225 graden)
    Hmmmmmmmmmmmm!

5. Niet meer actief

San die lust ik dan (gelukkig?) niet ;)
    Warme choco daarintegen wel hmmmmmm met pepernoten haha

6. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Tssssss, dat is voor 't eerst dat iemand zegt geen zelfgebakken appelflappen te lusten :)

Kruidnoten recept heb ik ook ergens liggen, pepernoten niet. Ik haat koken, maar bakken van zoetigheid vind ik echt leuk, haha.

7. Niet meer actief

Hahahhaa erg he... dan zal ik je nog een keer verbazen.. ik lust helemaal geen gebak! Hahaha ;)

Geen soesjes, geen chocoladebollen, geen tompoezen, geen appelflappen maar ook geen appeltaart, slagroomtaart, geen vlaaien etc. etc.

8. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    :confused: Ben je ooit ontvoerd geweest door aliens of wat?!

9. Niet meer actief

:) geen idee.. maar door die afwijking eet ik wel weet ik hoeveel chocolade/pepernoten/koekjes etc. ;)

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

gemeen om me op ideeen te brengen, o dat is zo heerlijk. ik maakte het ook altijd gewoon klaar zonder het ergens in te tsoppen, gewoon zo puur uit het schaaltje HEERLIJK

oja ene naast appel ook krenten/rozijnen erdoor heen doen

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    mag ik jullie allemaal HARTELIJK BEDANKEN!:(

ik kan niet slapen en we hebebn nog een zak pepernoten met chocoladelaagje liggen...die MOET ik nu natuurlijk wel opentrekken...;)

12. Niet meer actief

Uiteraard allwoman ;)

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

graag gedaan :) ;)

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ;) het is jullie vergeven,..ik offerde me graag op! :)

15. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    whaha , stond al om half 9 bij de bakker en heb me zo'n lekkere verse zelfgebakken amandelstaaf mee genomen :D en uh ... is al bijna op ! :confused: het is nog niet eens 15.00 uur... :) :eek:

16. Guppy1978

Guppy1978 Actief lid

26 dec 2007
    231
    0
    0
    hmm ik krijg trek!
    Heb net 2 zakken kruidnootjes gehaald bij de bakker haha. Goed idee meiden!

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    net tijdens vergadering pepernootjes weg zitten werken... heeeeeeerlijk.... vrees nu al het ergste als ik met verlof ga... is precies rond kerst ;)

Deel Deze Pagina