help mijn papa is gemeen, ik werk bij hun aan huis en rond 11 uur ff naar binnen gegaan om wat drinken te halen (en wc stop natuurlijk) legt hij voor mijn neus 1 hele zak taai taai neer oftewel minstens 20 naar binnen gewerkt, en ze waren niet eens zo lekker (eigen merk van en supermarkt)
Ook lekker: zelfgemaakte appelflappen! Ik heb net de eersten van dit seizoen weer uit de oven gehaald, hmmm! Op de één of andere manier horen die voor mij ook echt bij regen en kou en de wind enzo. Gewoon appel klein snijden, mengen met kaneel en suiker, op een plakje bladerdeeg leggen. Bladerdeeg dubbelvouwen zodat je een driehoek hebt, randjes dichtvouwen, bovenkant bestrooien met suiker en dan zo'n 16 minuten in de oven (225 graden) Hmmmmmmmmmmmm!
Tssssss, dat is voor 't eerst dat iemand zegt geen zelfgebakken appelflappen te lusten Kruidnoten recept heb ik ook ergens liggen, pepernoten niet. Ik haat koken, maar bakken van zoetigheid vind ik echt leuk, haha.
Hahahhaa erg he... dan zal ik je nog een keer verbazen.. ik lust helemaal geen gebak! Hahaha Geen soesjes, geen chocoladebollen, geen tompoezen, geen appelflappen maar ook geen appeltaart, slagroomtaart, geen vlaaien etc. etc.
gemeen om me op ideeen te brengen, o dat is zo heerlijk. ik maakte het ook altijd gewoon klaar zonder het ergens in te tsoppen, gewoon zo puur uit het schaaltje HEERLIJK oja ene naast appel ook krenten/rozijnen erdoor heen doen
mag ik jullie allemaal HARTELIJK BEDANKEN! ik kan niet slapen en we hebebn nog een zak pepernoten met chocoladelaagje liggen...die MOET ik nu natuurlijk wel opentrekken...
whaha , stond al om half 9 bij de bakker en heb me zo'n lekkere verse zelfgebakken amandelstaaf mee genomen en uh ... is al bijna op ! het is nog niet eens 15.00 uur...
net tijdens vergadering pepernootjes weg zitten werken... heeeeeeerlijk.... vrees nu al het ergste als ik met verlof ga... is precies rond kerst