Op schiphol liggen ze ookal.. (in footvillage werkt min vriend ) Ik loop me echt al de hele tijd te verheugen op de perpernoten, warme chocolade melk met veel slagroom
Ook chocolade pepernoten( =P~ ) al gezien ergens? Die wil ik namelijk best eventjes halen, stel je voor sinterklaas komt dit jaar een paar maanden te vroeg..moet hij wel wat te gooien hebben natuurlijk
ik heb mn eerste zakje pepernoten (ehhh kruidnoten) al op hoor... hihi Heb mn eigen record verbroken, stond op 9 sept, en nu 1 sept.
Ohhh warme chocomel ... I love the winter! Kerstballen? Ik ben echt heel gek op kerst, maar vind het niet leuk voor de kids dat de kerstman de sint een beetje op de achtergrond zet.
Nou sorry hoor, maar ik vind het echt niet normaal. Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Ik moet nog op zomervakantie gaan en er zijn al pepernoten en kerstspullen
Vandaag bij de AH ook pepernoten gekocht. Mijn dochtertje zei nog het is toch nog geen sinterklaas haha
was gisteren ook helemaal in shock toen ik pepernoten langs mn kassa kreeg... jeeeuuummigg wat is het vroeg dit jaar!
haha ik was ook helemaal verbaasd toen ik maandag de pepernoten al bij de AH zag liggen. Ik heb ze nog niet gekocht. Vind dat echt nog veel te vroeg. Maar ze zijn inderdaad wel erg lekker. Misschien kan ik me de volgende keer niet inhouden hoor...
Ach het is toch elk jaar hetzelfde. Vorig jaar lagen ze ook rond 1 september in de winkel. Maar het verkoopt wel Ik heb ze nog niet gezien, maar ik lust wel een zakje.
Juist omdat iedereen ze koop liggen ze vroeg in de winkel. Hele slimme marketing dus. Ik vind ze heerlijk en eet ze dus ook rustig al.