Pepernoten

Discussion in 'De lounge' started by McNugget, Sep 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

tja, ik koop ze toch echt pas als de sint vertrekt, en dat is nog niet, en ik koop dus pepernoten, want als je kruidnoten koopt kan je net zo goed speculaasjes kopen :rolleyes: . maar die hebben ze dus niet bij het kruitvat. echt niet! daar hebben ze alleen kruidnoten!
    maar marsepijn is ook niet te versmaden. vind de aardappeltjes altijd erg lekker :D
    hoop wel dat ze dit jaar ook pepernoten bij de gewone supermarkt hier krijgen, daar heb ik ze nog nooit gezien, en als ik het vraag wijzen ze stug op de kruidnoten :rolleyes: . aan de andere kant zou ik er dan veels te veel eten :)

en zelf maken mmmmmm =P~

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Afgelopen vrijdag (toen was het nog augustus!) zag ik ze al bij de kassa bij de Super de Boer liggen: kruidnoten en chocoladepepernoten. Ik moet er nu eerlijk gezegd nog niet aan denken. Nog even en ze liggen er al in het voorjaar :( .

3. veroon

veroon Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,055
    0
    0
    almere
    heb ze nog helemaal niet gezien
    hier bij albert heijn ook nog niet

maar vindt het ook nog erg vroeg

4. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ze zijn niet extreem vroeg hoor, altijd in week 35.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zag ze maandag al bij het kruidvat, heb gelijk maar een paar zakken gekocht. Maar eigenlijk vind ik het wel overdreven hoor, dat ze er nu al zijn.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Het word steeds vroeger, laatst was er al op tv dat ze al bezig waren chocoldeletters te maken.
    Maar tegen sinterklaastijd is er geen letter meer in de winkel.
    Heb een keer een witte gespoten chocoladeletter van de echte bakker gekocht, die was me toch lekker!
    Tijd is wel weer gezellig...

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    kruidnoten jammie:D

maar moet wel zeggen heb het gevoel dat het steeds vroeger word wat sinterklaas betreft:|... vorig jaar was het rond halverwege sep... en nu al begin :|

is het nu zo dat over een paar jaar het in januari al in de winkels liggen?

8. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Nee het is echt ieder jaar pas vanaf week 35 hoor. (10 jaar in bakkerij gewerkt)

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    vriendin van me had ze gister ook al :confused: vind het wel errug vroeg, maar dat vind ik elk jaar haha

10. Niet meer actief

Ik vind het ook erg vroeg moet er nu niet aan denken.
    Ik zag ze bij de Plus in de Meern (bij Utrecht).
    Ze waren niet van bolletje.

Liefs

11. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    lekkkkkkkkkkkkkker pepernoten ! had ze al gezien in de folder bij kruidvat en trekpleister..!
    de gewone en met chocolade.. !

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ze zijn er weer en heb zojuist een heel zak chocokruidnoten van de kruidvat op :) en het was een flinke en ben nu misselijk haha. ze kunnen er niet vroeg genoeg mee beginne wat mijn betreft al keek ik wel een beetje raar op. het is toch nog zomer haha

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

toch niet zo'n zak van 650 gram? :confused:

14. Maribomba

Maribomba Lid

Jul 28, 2008
    57
    0
    0
    Ik zag vandaag pepernoten bij Super de Boer. Bij de Xenos zag ik vandaag wat halloween spullen, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar niet dat er al zo vroeg pepernoten en kerstballen in winkels worden gezet. Ik moet zeggen dat ik wel stiekem rond keek of ik taai taai poppetjes ergens zal liggen, die vind ik heerlijk. :)

15. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    NU AL :confused:
    whahahahaha

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier ( nijverdal) heeft de HEMA ze ook al :confused: .. Ik moest echt twee keer kijken, zie ik dat wel goed...

Belachelijk vind ik het.. vroeger was het allemaal leuk, lekker en spannend, maar nu.. :rolleyes:

17. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Konmar heeft ook al pepernoten en ook met zo'n lekkere chocolade laag! hmmmmmm heb er nog geen gekocht maar nu ik julie hierove zie praten krijg ik er toch wel zin in. straks maar even langs rijden!

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    350 GR :) BEN ER NOG MISSELIJK VAN HAHA

19. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

Mar 5, 2008
    1,492
    0
    0
    ze mogen van mij wel het hele jaar verkrijgbaar zijn..! heeeeeeeeeeeeeeeerlijk !

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

De Poiesz heeft ze in de aanbieding van Bolletje! Drie zakken van 200 gram voor 1,99!

Share This Page