He dames,, De Poiesz dat ken ik niet eigenlijk, ik woon in oosterhout ik ga nu even kijken bij AH of ik ze zie! en dan ga ik warme chocolade melk maken en een film kijken! Zo ik doe net of het al winter is.ERNSTIG. Ik vind het btw wel een stuk kouder deze week echt een herfst briesje. Nou smullse allemaaal
hahaah de poiesz (supermarkt) is ook echt iets wat alleen in friesland zit. verder zit er volgens mij in geen enkele andere provincie een poiesz. haha ik denk dat ik straks een zak kruidnootjes met chocolade ga halen. mmm we moeten vanavond 1,5 uur in de auto zitten heb ik lekker iets te knabbelen. ik rij trouwens.
Sterker nog, hier bij ons in de stad is het tuincentrum de kerstafdeling al weer aan het opbouwen.....en ik heb nog geen pepernoot gezien! Belachelijk! Eerst zomer afmaken, dan pepernoten en pas na 5 december kerst, maar nee....... *rent naar de supermarkt voor een lekker pak bolletje pepernoten, want die zijn wel errug lekker en de zomer? Ach, die was toch al nooit begonnen*
Had gisteren ineens zo een trek gekregen na het lezen van dit topic DUs in de avond even naar Ah met mn man zoeken zoeken kon ze niet vinden dus even gevraagd maar ze hebben ze nog niet binnen
Ik zag ze gisteren liggen bij de albert heijn en heb chocolade pepernoten meegenomen. Heb ze gisteravond lekker opgegeten tijdens het lezen van een boek. Jammie
Ik heb gisteren een kilo pepernoten gekocht. Hij is nu nog voor een kwart gevuld....(ook de kinderen lusten ze graag hoor, heb ik niet allemaal zelf opgegeten!)
eerste pepernoten gespot: afgelopen maandag bij de Jamin. Op 1 september dus al...moet toch ook niet gekker worden